۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85370837
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۰عنوان برنامه دهه فجر در اردستان برگزار می شود

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۴
کد خبر: 85370837
۱۶۰عنوان برنامه  دهه فجر در اردستان برگزار می شود

کاشان - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: ۱۶۰عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، جهاد تبیین و نشاط آفرینی در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان اجرا می شود.

به گزارش ایرنا،سرهنگ روح الله صنعتکار روز سه شنبه در نشست خبری افزود: برگزاری سه یادواره شهدا که ۲ یادواره شهدای فرهنگی و شهدای ورزشکاران برای نخستین بار و یادواره اصناف در اردستان برگزار می شود، همچنین یادواره شهدای آسمانی ها درشهر زواره ، بخش مهاباد و روستای نیسیان با سخنرانی مقام های کشوری و انتظامی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد:برنامه های متنوع دیگری در حوزه های فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح مسجدها، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج برای گرامیداشت این دهه درسطح شهرستان تدارک دیده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان بیان کرد: این برنامه ها با همکاری شهرداری اردستان ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و برخی دستگاه های دیگر از شب ۱۲ بهمن آغاز می شود و به مدت ۱۰ شب در پارک شهدای گمنام شهرداری اردستان با برپایی غرفه های مختلف و نیز برنامه های مختلف در داخل سالن ۱۱خرداد شهرداری اردستان اجرا خواهد شد، همچنین بعد از ظهر روز پنجشنبه غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا را خواهیم داشت.

سرهنگ صنعتکار اظهار کرد: در این دهه برنامه های مختلف و متنوعی شامل؛اجرای گروه سرود، عروسک گردانی، اجرای برنامه طنز، موسیقی فاخر، مدیحه سرایی ایام ماه رجب، سرود انقلاب، شب شعر، جهاد تبیین، سخنرانی و نمایشگاه فروش محصولات مختلف برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این گونه برنامه ها در شهر زواره همراه با راه اندازی خوردو شادی و برنامه های متنوع درمسجدهای زواره و در مسجدهای شهر مهاباد همراه با برپایی موکب در کنار گلزار شهدای گمنام برنامه های متنوع نیزبرنامه های مختلفی اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان گفت: برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح شهرها و روستا های بزرگ همراه با سخنرانی مقام کشوری سپاه درجمع راهپیمایان اردستان و در مدرسه ها، جمع نخبگان، رژه حماسی موتوری و خودرویی در شهرها، برگزاری مسابقه فوتسال در مدرسه ها و سخنرانی دربین دانش آموزان و دانشجویان ، برپایی نمایشگاه خدمات اجتماعی، غرفه های فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه در اردستان و اجرای برنامه جهاد تبیین و نشاط آفرین در محله های مختلف از دیگر برنامه ها است.

سرهنگ صنعتکار افزود: تمامی پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج نیز در طول این دهه برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی خواهند داشت، همچنین دستگاه های فرهنگی شهرستان نیز با برگزاری شب شعر ، برنامه های شاد و فرهنگی، اجرای مسابقه های فرهنگی نقش موثری در هرچه بهتر و غنی ترشدن برنامه ها و جهاد تبیین خواهند داشت.

وی گفت: برنامه های تدارک دیده شده بیشتر در راستای جهادتبیین و امیدآفرینی و ایجاد نشاط و شادی دربین شهروندان خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان در پایان افزود: در این دهه یک شب در مسجد موسی بن جعفر (ع) میزبان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان هستیم و از بیانات ارزشمند این عالم ربانی استفاده خواهیم کرد.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha