۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85370727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سعید دقیقی به تیم شمس آذر قزوین بازگشت

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳
کد خبر: 85370727
سعید دقیقی به تیم شمس آذر قزوین بازگشت

قزوین - ایرنا - سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین پس از کش و قوس های فراوان سرانجام دوباره به نیمکت این تیم بازگشت.

به گزارش ایرنا، شهاب زندی، مدیرعامل تیم فوتبال شمس آذر قزوین روز سه شنبه در صفحه شخصی اینستاگرامی خود نوشت: هواداران عزیز شمس آذر، استعفای سرمربی تیم آقای دقیقی در باشگاه پذیرفته نشد و آقای دقیقی کارش را در باشگاه شمس آذر ادامه خواهد داد.

وی اضافه کرده است: هر تصمیمی که در باشگاه گرفته می شود باید براساس موازین حرفه ای و اخلاقی و به دور از هیجانات و احساسات باشد، ضمن اینکه در هر تصمیمی می بایست منافع باشگاه در نظر گرفته شود.

زندی ادامه داد: اولویت همه ما پیشرفت باشگاه شمس آذر و خوشحالی هواداران است و به زودی در خصوص اتفاقات اخیر توضیحات کاملی ارایه خواهیم کرد.

نگاهی به رفت و برگشت های سرمربی تیم شمس آذر

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در حالی نخستین تجربه لیگ برتری خود را تجربه می کند که سال گذشته و با کسب ۷۰ امتیاز، ۶۷ گل زده و با اختلاف ۱۳ امتیاز نسبت به تیم دوم جدول، جواز حضور در مسابقات لیگ برتر (جام خلیج فارس) را کسب کرد، هر چند در ادامه و با شکایت تیم فوتبال سایپا مبنی بر استفاده این تیم قزوینی از یک بازیکن غیرمجاز باعث شد تا نماینده استان قزوین با سه امتیاز منفی پا به رقابت های لیگ برتر ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ بگذارد.

صعود به رقابت های لیگ برتر فوتبال اشتیاق و ذوق فوتبال دوستان قزوینی را دوچندان کرده بود که ناگهان سعید دقیقی، سرمربی تیم خردادماه سال جاری و در پیامی از ادامه هدایت این تیم کناره گیری کرد و پایان همکاری خود را به این باشگاه و مردم استان قزوین رساند.

این استعفا کام شیرین صعود این تیم را در بین اهالی ورزش و فوتبال دوستان قزوینی تلخ کرد و همین مساله باعث شد تا مدیران باشگاه با توجه به کسب نتایج خوب و رقابت های لیگ دسته یک، با افزایش دستمزد سرمربی تیم خود تا پایان رقابت های لیگ برتر موافقت کنند و سرانجام نیز موفق به نگاه داشتن دقیقی برروی نیمکت تیم خود شدند.

این در حالی بود که با وجود اضافه شدن شهاب زندی، بازیکن سابق تیم های تیم های ملوان بندر انزلی و نفت مسجد سلیمان در خردادماه سال گذشته به عنوان مدیرعامل، میثم شاهین در تیرماه به عنوان مدیر رسانه ای و سهراب بختیاری زاده در آبان ماه امسال به عنوان رییس کمیته فنی تغییر و تحولاتی را تا پایان نیم فصل در این تیم شاهد بودیم.

در بخش بازیکنان نیز، تیم فوتبال شمس آذر قزوین ضمن تمدید با برخی از بازیکنان فصل گذشته خود از جمله رحمان جعفری، پوریا سرآبادانی و محمد پاپی با بازیکنان جدیدی مانند عیسی مرادی مهاجم فصل گذشته سپاهان مجتبی فخاریان وینگر و مصطفی احمدی، هافبک میانی فصل گذشته آلومینیوم اراک، محسن طرحانی، مدافع میانی فصل گذشته خیبر خرم آباد و سعید کریمی مدافع میانی فصل گذشته ملوان بندر انزلی را برای تقویت هر چه بیشتر خود در رقابت های لیگ برتر به خدمت گرفت.

شاگردان سعید دقیقی همواره در طول تمامی رقابت های لیگ برتر ضمن ارایه بازی های تهاجمی و تماشاگر پسند، بعد از تیم های سپاهان، استقلال و تراکتور و همراه با تیم ملوان بندر انزلی با ۲۰ گل زده در نیم فصل این رقابت ها، چهارمین عنوان خط حمله برتر لیگ برتر را به خود اختصاص داد و با ۶ برد، پنج مساوی و چهار باخت، با ۲۰ امتیاز در رده نهم جدول رقابت ها قرار دارد.

این در حالی بود که با پایان رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر و همزمانی آن با آغاز جام ملت های آسیا، فرصت بسیار خوبی برای تیم هایی چون شمس آذر قزوین بود که با توجه به اینکه هیچ بازیکن ملی پوشی را هم نداشتند با پیگیری تمرینات خود، تیمشان را به دور از هر حاشیه و برای رقابت های نیم فصل دوم آماده کنند و به همین جهت نیز با همه شرایط سخت مالی که مدیران شمس آذر با آن روبرو بودند، این تیم اردوی ۱۰ روزه ای را در کشور ترکیه برپا کرد.

تیم شمس آذر قزوین در طول مدت زمان برپایی اردوی آمادگی خود در ترکیه با تیم های ینی سئی کراسنویارسک روسیه، سرخان ازبکستان و کایسار قزاقستان دیدارهای تدارکاتی را نیز برگزار کرد و با پیروزی بر نماینده ازبکستان و شکست در برابر ۲ تیم دیگر به تمرینات خود پایان داد.

اما، باز هم سرمربی این تیم در حالی که اردوی آمادگی خود را در ترکیه می گذراند به یک باره سودای جدایی سر داد و در نیمه راه و شبانه به کشور بازگشت و پیام استعفای خود را به اطلاع مدیران تیم فوتبال شمس آذر رساند و سپس برای بستن قرارداد راهی رفسنجان شد.

اینکه انگیزه سعید دقیقی با وجود داشتن قرارداد و تعهد به فوتبال دوستان همشهری خود و همچنین کسب نتایج درخشان در نیم فصل رقابت ها باز هم به یک باره استعفا کرد بر هیچ کسی به غیر از خود او و همچنین مدیران باشگاه، معلوم نبود.

باشگاه شمس آذر قزوین نیز بعد از استعفای دوم سعید دقیقی ترجیح داد تا سکوت کند تا این سرمربی علت استعفای خود را اعلام کند که این سرمربی بعد از گذشت سه روز با انتشار متنی در فضای مجازی "مشکلات مالی" باشگاه را دلیل جدایی خود اعلام کرد و گفت: مجموعه شمس آذر یک نماد (برند) اقتصادی است و با توجه به نزدیکی عید نوروز هم باید به فکر حقوق و مزایا کارکنان و کارگران خود باشد و از سوی دیگر باید مخارج یک تیم لیگ برتری را تامین کند که این مسایل کار مدیریت را سخت تر کرده بود و تصمیم بر این شد تا با دریافت پول رضایتنامه، هزینه های پیش رو را تامین کنند که قرعه به نام من و سه بازیکن دیگر تیم افتاد تا از شمسی آذر جدا شویم".

با این حال و حتی در طول برگزاری مسابقات نیم فصل اول هیچ یک از مدیران باشگاه، کادر فنی، سرمربی و حتی مدیر رسانه ای این تیم حاضر به انجام یک مصاحبه در خصوص وضعیت تیم و حواشی آن با بسیاری از اصحاب رسانه استان، به ویژه ایرنا مرکز قزوین نشدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha