گروه‌های جهادی تنش آبی ۸۰ روستای دورافتاده گلستان را برطرف کردند

گرگان‌- ایرنا- فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: کمک به رفع تنش آبی مناطق دورافتاده و روستاهای محروم، یکی از اولویت‌های فعالیت گروه‌های جهادی است که در این راستا با تلاش جهادگران بسیجی و همراهی شرکت آب و فاضلاب و قرارگاه خاتم‌الانبیا، مشکل کم‌آبی ۸۰ روستای استان برطرف شد.

به گزارش ایرنا، سردار علی ملک‌شاهکوهی روز سه‌شنبه در نشست گروه خبری فجر گلستان افزود: علاوه بر آن، طرح آبرسانی به ۴۳۲ روستای مبتلا به مشکل پرتنش آبی استان در حال اجرا است.

به گفته وی هزار و ۳۴۰ گروه جهادی با بهره‌گیری از هشت هزار و ۴۵۰ نفر در عرصه‌های اولوی‌دار از جمله عمرانی، فرهنگی، خدماتی، محرومیت‌زدایی، آموزشی و پزشکی مشغول به خدمت هستند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: این گروه‌های جهادی از سال گذشته تاکنون ۶۲۵ طرح از جمله تعمیر و بازسازی مدرسه، ساخت خانه عالم، آسفالت معابر روستایی ‌و آبرسانی روستایی را اجرا کردند.

سردار ملک شاهکوهی افزود: مجموع اعتبار هزینه شده گروه‌های جهادی گلستان برای اجرای طرح های محرومیت‌زدایی هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال بود.

وی مشارکت در ساخت هزار و ۲۰۰ خانه مددجویان کمیته امداد، ایجاد چهار هزار فرصت‌ شغلی با جذب ۲ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال و ایجاد ۴۰ تعاونی اشتغالزا و مردم یار با اعطای تسهیلات ۲۰۰ میلیارد ریال را از جمله طرح‌های در دست اجرای بسیج سازندگی در گلستان برشمرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان به طرح‌های این نهاد در دهه فجر اشاره کرد و گفت: در این ایام ۵۳ ویژه برنامه در استان اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha