افزایش فشار بر نتانیاهو برای پذیرش شکست/ هشدار درباره فروپاشی شورای جنگ

تهران-ایرنا- عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی هشدار داد که تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی و عملیات این رژیم در نوار غزه، موجب فروپاشی شورای جنگ این رژیم خواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، «چیلی تراپر» عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب «اتحاد» به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم هشدار داد که در صورت به تعویق انداختن توافق تبادل اسرا، شورای جنگ منحل خواهد شد.

وی درباره پذیرش شکست از مقاومت فلسطین و تسلیم شدن در مقابل خواسته های آن نیز گفت: تل آویو تمایل ندارد جنگ (علیه غزه) را متوقف کند اما توقف جنگ، هزینه ای است که ما باید برای آزادی اسرای اسرائیلی بپردازیم.

به گزارش ایرنا، حزب اتحاد به رهبری «بنی گانتس» تنها حزبی است که حاضر شد به شورای جنگ رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو بپیوندد.

از مدت‌ها پیش و پس از مشخص شدن ناتوانی تل آویو در آزادی اسرای صهیونیست، اعضای این حزب خواستار پذیرش شروط مقاومت فلسطین از سوی نتانیاهو و زمینه سازی برای آزادی سرای این رژیم شدند.

کابینه نتانیاهو در حالی آماده پذیرش شکست از مقاومت فلسطین می شود که شبکه خبری «ان بی سی نیوز» آمریکا روز دوشنبه به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که مذاکره‌کنندگان رژیم اسرائیل، آمریکا، مصر و قطر روز یکشنبه در پاریس بر سر چارچوبی برای تبادل اسیران صهیونیست و اسیران فلسطینی به توافق رسیدند.

این شبکه به نقل از منبع آگاه خود گفت که این توافق شامل آزادی اسرای آمریکایی و صهیونیست باقیمانده می شود که به صورت مرحله ای است و ابتدا زنان و کودکان آزاد می شوند.

ان بی سی نیوز افزود: این توافق همچنین شامل توقف های مرحله ای در جنگ و ارسال کمک به غزه و تبادل اسرای فلسطینی است و پیش نویسی از این توافق به حماس ارائه می شود.

جنبش حماس امروز سه شنبه اعلام کرد که پایان هفته جاری به توافق های صورت گرفته پاسخ خواهد داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha