یزد زیرساخت‌های خوبی برای مسابقات بین‌المللی بدمینتون آماده کرده است

یزد- ایرنا- مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: شهر جهانی یزد زیرساخت‌های خوبی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر آماده کرده است و رقابت‌ها در سطح خوبی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، ، " لیلا زکی زاده " روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران یزد افزود: خوشحالم که در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی فجر بدمینتون حضور پیدا کردم.

وی با اشاره به میزبانی شهر جهانی یزد در برگزاری این دوره از مسابقات گفت: یکی از بهترین میزبانی‌ها در این استان انجام شده است و نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است.

این مسئول بیان کرد: استاندار یزد تلاش کردند و امکانات را به خوبی فراهم کردند و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز تمام تلاش خود را در این راستا انجام داده است.

زکی زاده ادامه داد: ۳۱ کشور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کردند که نشان از سطح بالای این مسابقات است.

وی گفت: پنجمین دوره مسابقات بین المللی جوانان با حضور کشورهای مختلف برگزار شد و دور جدید مسابقات فجر نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته و حتی سال قبل آن بسیار عالی شده و شرکت کنندگان این رضایت را دارند.

زکی زاده گفت: زیرساخت‌های خوبی در یزد آماده شده است که این برای استان می‌ماند تا بتوانند در آینده نیز مسابقات بیشتری را برگزار کنند.

پنجمین دوره مسابقات بین المللی جوانان از پنجم تا هشتم بهمن ماه جاری در سالن دانشگاه یزد برگزار شد و سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر نیز از ۱۰ تا ۱۵ بهمن ماه برگزار می‌شود.

۱۲۸ ورزشکار از ۳۱ کشور مختلف جهان در سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون شرکت می‌کنند.

مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور ورزشکاران و علاقه‌مندان از ساعت ۱۸:۳۰ روز دهم بهمن‌ماه جاری در سالن امام علی (ع) دانشگاه یزد آغاز می‌شود.

آمار ورزشکاران بدمینتون یزد که به صورت تفریحی در این رشته فعالیت می‌کنند حدود ۲ هزار نفر است که ۵۰۰ نفر آنان طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند و این استان با یک‌ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه در ۱۲ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha