۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85370513
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

کشف انبار نگهداری ادکلن قاچاق در فردیس

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبر: 85370513
کشف انبار نگهداری  ادکلن قاچاق در فردیس

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از کشف انبار نگهداری ادکلن و اسپری قاچاق در شهرستان فردیس این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز سه شنبه اظهار کرد : در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران سازمان اطلاعات فراجا در شهرستان فردیس، یک انبار نگهداری عطر، ادکلن و اسپری خارجی قاچاق شناسایی شد.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و رصد های اطلاعاتی، با هماهنگی دستگاه قضایی، تیمی از ماموران انتظامی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از این محل ۶ هزار عدد ادکلن و اسپری گران قیمت قاچاق کشف شد.
هداوند بیان کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری اوباش سابقه دار در کرج

کشف انبار نگهداری  ادکلن قاچاق در فردیس

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران سازمان اطلاعات فراجا ، یکی از اوباش خطرناک منطقه حصارک که در هفته اخیر اقدام به ایجاد ضرب وجرح و تهدید یکی از شهروندان برای انتشار تصاویر شخصی اش کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" اظهار کرد : به دنبال رصد تحرکات یکی از اراذل و اوباش منطقه حصارک کرج، مشخص شد این شخص در روز های گذشته اقدام به ضرب و جرح یکی از شهروندان نموده و وی را تهدید کرده در صورت اقدام قانونی، تصاویر شخصی او را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.
وی افزود: بلافاصله اقدامات پلیس برای شناسایی مخفیگاه متهم آغاز و به رغم حرفه‌ای عمل کردن و جابجایی دائم متهم، در نهایت مخفیگاه این فرد در منطقه عظیمیه شهر کرج شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده دستگیر شد.
نادربیگی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد از مخفیگاه متهم و معرفی او به مراجع قضایی، بیان کرد: استان البرز جایی برای گردنکشی و اوباشی‌گری برهم زنندگان نظم و امنیت ندارد، این افراد باید بدانند در صورت ایجاد ناامنی برای مردم با برخورد سخت پلیس روبرو خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha