یزدی‌ها برای میزبانی مسابقات بین‌المللی بدمینتون سنگ تمام گذاشتند

یزد- ایرنا- مربی تیم ملی بدمینتون جوانان ایران در بخش بانوان گفت: شرایط میزبانی شهر جهانی یزد برای مسابقات بسیار عالی است و برای برگزاری خوب این رقابت‌ها، استان یزد سنگ تمام گذاشته است.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد، " ثریا آقایی " با اشاره به میزبانی استان یزد از این دوره از مسابقات افزود: خوشحالم که شهر زیبای یزد این امکانات را فراهم کرده تا بازیکنان تیم ملی و همچنین بازیکنان خارجی بتوانند در این مسابقات حضور پیدا کنند.

وی با قدردانی از همکاری مسئولان اجرایی و ورزشی استان یزد در برگزاری مسابقات ادامه داد: این دوره از مسابقات در سطح بسیار خوبی است و ملی پوشان با برگزاری اردوی قبل از برگزاری این مسابقات توانستند خود را برای این رقابت‌ها آماده کنند.

مربی تیم ملی جوانان بدمینتون ایران اظهار کرد: نتایج خوبی در این دوره از مسابقات کسب کردیم که امید است در مسابقات آینده بتوانیم نتایج بهتری را کسب کرده و سهمیه المپیک را هم بدست آوریم.

پنجمین دوره مسابقات بین المللی جوانان از پنجم تا هشتم بهمن ماه جاری در سالن دانشگاه یزد برگزار شد و سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر نیز از ۱۰ تا ۱۵ بهمن ماه برگزار می‌شود.

۱۲۸ ورزشکار از ۳۰ کشور مختلف جهان در سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون شرکت می‌کنند.

مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور ورزشکاران و علاقه‌مندان از ساعت ۱۸:۳۰ روز دهم بهمن‌ماه جاری در سالن امام علی (ع) دانشگاه یزد آغاز می‌شود.

آمار ورزشکاران بدمینتون یزد که به صورت تفریحی در این رشته فعالیت می‌کنند حدود ۲ هزار نفر است که ۵۰۰ نفر آنان طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند و این استان با یک‌ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه در ۱۲ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha