پیش بینی تخصیص ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی لرستان

خرم آباد- ایرنا- معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تخصیص ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی لرستان برای سال آینده پیش بینی شده تا بتوانیم ۴۰ پروژه و طرح را در این استان به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، داود منظور روز سه شنبه در حاشیه آیین آبگیری سد تاج امیر دلفان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۱۰ ماهه اول امسال ۲۵ هزار میلیارد ریال به طرح های استان تخصیص یافت و ۱۳ هزار میلیارد ریال دیگر نیز در ایام باقیمانده از سال تخصیص خواهد یافت.

وی افزود: مجموع تخصیص اعتبار به طرح های لرستان نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

معاون رییس جمهور یادآور شد: با تخصیص های بیشتری که برای طرح های استان خواهیم داد، امیدوار هستیم شاهد شتاب گرفتن آبادانی هرچه بیشتر در این استان باشیم.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفری یک‌روزه به استان لرستان، در آیین آغاز عملیات آبگیری سد تاج امیر، بهره‌برداری از ۱۵۰۰ هکتار شبکه آبیاری و زهکشی ایوشان و افتتاح پل ۱۰۴ متری بلیلوند شرکت می‌کند.

داود منظور همچنین از پروژه‌های راه‌آهن خرم‌آباد – دورود، بیمارستان نیایش خرم‌آباد و مجتمع کشت و صنعت فجر صفا بازدید می‌کند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، دیدار با خانواده شهدا و شرکت در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، از دیگر برنامه‌های امروز رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در لرستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha