برپایی نمایشگاه نوروزی مبلمان و لوازم آشپزخانه در تبریز

تبریز- ایرنا- یازدهمین نمایشگاه تخصصی نوروزی مبلمان و هشتمین نمایشگاه لوستر، لوازم آشپزخانه و دکوراسیون داخلی در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه از امروز (سه شنبه) به مدت چهار روز تا ۱۴ بهمن در سالن های امیرکبیر، شهریار، پروین اعتصامی و آذربایجان نمایشگاه بین المللی تبریز برپا است.

در این نمایشگاه ها، فعالان صنعت مبلمان، لوستر، لوازم آشپزخانه و دکوراسیون داخلی از ۱۵ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، گیلان، فارس، قزوین، یزد، گلستان، کرمانشاه، زنجان، قم و همدان شرکت دارند.

انواع لوستر، لوازم خانگی و کادویی، مبلمان راحتی، کلاسیک و استیل، سرویس و کالای خواب، ناهارخوری و دکوراسیون داخلی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه ها می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، سالانه ده ها نمایشگاه بین المللی و تخصصی در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز با حدود ۵۱ هزار مترمربع فضای سرپوشیده برای متخصصان و علاقه مندان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha