۹۱ طرح در لردگان به مناسبت دهه فجر آماده بهره‌برداری شد

شهرکرد-ایرنا- فرماندار شهرستان لردگان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۹۱ طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان آماده بهره‌برداری است.

منصور کریم‌زاده روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از یک‌هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال (۱۲۸ میلیارد و ۵۴۹ میلیون تومان ) اعتبار هزینه شده است.

وی اظهار داشت: همزمان با دهه فجر عملیات اجرایی ۳۵ طرح آغاز می‌شود که برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۶۳۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، طرح‌های آماده افتتاح در این شهرستان در بخش‌های عمرانی و خدماتی در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت، خدمات، شهرداری، روستایی است.

کریم‌زاده با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات نظام صورت گرفته در شهرستان لردگان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بیان دستاوردهای انقلاب برای مردم در راستای امیدآفرینی است.

وی اظهار داشت: شهرستان لردگان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از کمترین امکانات آموزشی، جاده، خدمات زیربنایی، بهداشت برخوردار بود اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه این شهرستان ارتقا پیدا کرده و هم‌اکنون جاده‌های ارتباطی شهرستان به عنوان جاده ترانزیتی تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا ،لردگان در ۱۷۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است و در مسیر ترانزیتی بنادر جنوبی به فلات مرکزی واقع شده، منابع طبیعی، آب، جنگل، صنایع دستی و محصولات کشاورزی از جمله ظرفیت‌های این شهرستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha