«گیتی پسند» و کشاورز نامزد کسب عنوان بهترین باشگاه و سرمربی فوتسال جهان شدند

اصفهان-ایرنا- سایت بین المللی «فوتسال پلنت»، تیم «گیتی پسند» و سرمربی آن را به عنوان یکی از ۱۰ نامزد کسب عنوان بهترین باشگاه و مربی فوتسال جهان اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، سایت بین المللی «فوتسال پلنت» شامگاه دوشنبه طبق روند هر ساله خود، اسامی ۱۰ تیم برتر باشگاهی فوتسال جهان را به عنوان نامزد کسب عنوان بهترین باشگاه فوتسال جهان اعلام کرد و بر این اساس از ایران تنها تیم «گیتی پسند» در زمره ۱۰ تیم باشگاهی برتر جهان قرار گرفت.

علاوه بر گیتی پسند اصفهان باشگاه ‌های کورینتیانس پائولیستا و کاسکاول از برزیل، رویال‌های اسپورتینگ اندرلشت از بلژیک، بارسا از اسپانیا، بینتانگ تیمور سورابایا اندونزی، ناگویا از ژاپن،اتلتیکو پنیارول اروگوئه، اتلتیکو سن لورنزو دآلماگرو از آرژانتین و اسپورتینگ پرتغال نیز در این لیست قرار دارند.

«محمد کشاورز» نامزد کسب بهترین مربی فوتسال باشگاهی جهان شد

سایت بین المللی «فوتسال پلنت» علاوه بر معرفی ۱۰ باشگاه فوتسال جهان، شامگاه دیشب اسامی ۱۰ نامزد کسب عنوان بهترین مربی تیم فوتسال باشگاهی جهان را اعلام کرد.

بر این اساس نام «محمد کشاورز» از ایران، کاسیانو کلاین، دیویدی هادسون سیلویرا و یاگو نونس راوپ از برزیل، لوسیانو نیکلاس آنتونلی، خوزه ایگناسیو کابرال از آرژانتین، خسوس ولاسکو تجادا و هکتور سوتو از اسپانیا نونو سرجیو دوس سانتوس دیاس از پرتغال و لوکاکرگناز از بلژیک در این لیست است.

«گیتی پسند» و کشاورز نامزد کسب عنوان بهترین باشگاه و سرمربی فوتسال جهان شدند

سایت فوتسال پلنت در روزهای آینده بهترین دروازه بان، داور، مربی تیم ملی، بازیکن جوان و بازیکن را در ۲ بخش زنان و مردان معرفی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، نظرسنجی سایت فوتسال پلنت بر اساس نظرات کارشناسان، مربیان، بازیکنان و خبرنگاران این حوزه انجام شده است.

به گزارش ایرنا، اصفهان از قطب های اصلی فوتسال کشور در هر ۲ بخش مردان و زنان است، تیم فوتسال مردان «گیتی پسند اصفهان» سه بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌است. این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

تیم فوتسال زنان باشگاه شاهین نوین نطنز نیز در رقابت های این فصل به عنوان نایب قهرمانی «سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران» دست یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha