استقبال از بلیت‌فروشی «فجر۴۲» برابر با جشنواره ۱۴۰۰ بود/ هیچ اختلالی نداشتیم

تهران- ایرنا- مدیر سایت «سینماتیکت»، به ارائه توضیحاتی درباره فرآیند بلیت فروشی چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر پرداخت.

پیام دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره فرآیند فروش بلیت‌های چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر، توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی قبلی، از ساعت ۱۰ صبح امروز، بلیت‌فروشی روی سامانه‌ها آغاز شد و مطابق پیش‌بینی‌ای که می‌کردیم، با استقبال بسیار خوبی هم مواجه بودیم. در همان دقایق ابتدایی، سالن‌های اکران عمده فیلم‌ها، تکمیل ظرفیت شد و تمامی بلیت‌ها به فروش رفت. البته این ظرفیت تا روز ۱۶ بهمن‌ماه را شامل می‌شود و برای روزهای بعد از ۱۶ بهمن، در نوبت دیگری، ظرفیت باز می‌شود و بلیت‌فروشی صورت می‌گیرد.

وی درباره آمار بلیت‌های فروخته شده روی این سامانه گفت: خوشبختانه اتفاقی که در فرآیند فروش فیلم‌ها شاهد بوده‌ایم، استقبال بسیار بالای مخاطبان است. حتی می‌توان گفت این استقبال تا اندازه‌ای حتی فراتر از انتظار بود. شخصا درباره برخی از فیلم‌ها، پیش‌بینی نمی‌کردم در ساعات ابتدایی چنین استقبالی صورت بگیرد، اما این اتفاق افتاد.

این مدیر سامانه فروش بلیت، تاکید کرد: خوشبختانه هیچ‌گونه اختلالی هم در این فرآیند نداشتیم. هم سامانه سینماتیکت و هم سایر سامانه‌هایی که ما نسبت به آن‌ها هم رصد داشتیم، هیچ مشکلی نداشتند. سامانه سمفا هم به بهترین شکل پشتیبانی کرد و شاهد هیچ مساله‌ای نبودیم.

وی افزود: واقعا در زمینه بلیت‌فروشی هیچ اختلال فنی‌ای نداشتیم و اگر عده‌ای در بازه‌های زمانی خاص موفق به تهیه بلیت نشده‌اند، تنها دلیلش استقبال بالای مخاطبان بوده است. براساس بازخوردها و تماس‌هایی که خودمان با تیم پشتیبانی داشته‌ایم، عمده مشکلات به دلیل تکمیل ظرفیت‌ها بوده و هیچ باگ فنی‌ای نداشته‌ایم.

دارابی تاکید کرد: در زمینه تعداد مراجعان برای تهیه بلیت جشنواره به سامانه سینماتیک، شاهد آمارهای مشابهی با دوره قبلی حضور ما یعنی سال ۱۴۰۰ هستیم. تعداد کاربرانی که در زمان بلیت‌فروشی این دوره روی سایت حضور داشتند، کاملا مشابه تعداد کاربران ما در جشنواره ۱۴۰۰ بود.

لازم به توضیح است آخرین سالی که جشنواره به لحاظ استقبال، شاهد فرآیند نرمالی بود، به سال ۱۴۰۰ بازمی‌گردد که حالا با مقایسه استقبال از بلیت‌فروشی این دوره با سال ۱۴۰۰، می‌توان آن را یک اتفاق مثبت قلمداد کرد.

فرآیند بلیت‌فروشی چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر از صبح امروز دوشنبه ۹ بهمن ماه آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha