رهایی گروگان گلستانی از چنگال آدم‌ربایان

۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
کد خبر: 85368991
رهایی گروگان گلستانی از چنگال آدم‌ربایان

گرگان- ایرنا- فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول گفت: گروگان گرفتار شده در چنگال آدم‌ربایان با همکاری مشترک مامورین انتظامی گلستان و استان کرمان، نجات یافت.

سرهنگ «حسین نوروزی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر آدم‌ربایی و گروگان‌گیری در علی‌آباد کتول، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های انجام شده، مشخص شد متهمان با ۲ دستگاه خودروی سواری گروگان را از جلوی در منزل شخصی وی ربوده و به مکانی نامعلوم متواری شدند.

وی بیان کرد: با اشراف و اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس، رد پای متهمان در استان خراسان شمالی شناسایی شد که پس از هماهنگی قضائی و با سرعت عمل ماموران، سه نفر از آنان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول گفت: در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد گروگان توسط اعضای دیگر باند به استان کرمان منتقل شده است.

نوروزی اضافه کرد: با تلاش ماموران و همکاری پلیس کرمان، مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات هدفمند گروگان آزاد شد.

وی ادامه داد: در عملیات دستگیری آدم‌ربایان که با تعقیب و گریز همراه شد، یکی از متهمان دستگیر شد و متهم دیگر طی درگیری با ماموران انتظامی مجروح و پس از انتقال به مراکز درمانی فوت کرد.

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول با اشاره به این که گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، گفت: متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس انگیزه خود از این اقدام را اختلافات مالی با خانواده گروگان اعلام کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha