انتخابات مظهر وحدت و انسجام ایران اسلامی است

تایباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری تایباد در شرق خراسان رضوی گفت: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات اسفندماه وحدت و انسجام ایران اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش ایرنا، مهدی شیردل روز دوشنبه در نشست با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و میان ولایت این شهرستان افزود: انسجام و همدلی زمینه‌ساز مشارکت حداکثری در انتخابات است و حاصل این رویداد تاریخی باید افزایش اتحاد و هم افزایی در همه بخش های کشور باشد.

وی ادامه داد: دشمن همچون دوره های گذشته به انتخابات پیش رو چشم دوخته است و تمام توان خود را برای حضور کمرنگ مردم در آن به کار گرفته است، اما ملت ما با حضور پرشور در این عرصه بین المللی، توطئه آنها را خنثی می کند.

شیردل اظهار کرد: حضور پرشور و حداکثری در انتخابات گامی موثر در راستای افزایش اقتدار و عظمت ایران اسلامی خواهد بود.

سرپرست فرمانداری تایباد بیان کرد: انتخابات یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ ایران به شمار می رود که باید با تلاش و همت دستگاههای اجرایی به بهترین شکل خود رقم بخورد.

وی اضافه کرد: مشارکت چشمگیر در انتخابات از عوامل بسیار مهم در تقویت و حفظ نظام محسوب می شود و هر اندازه این حضور از عمق و وسعت بیشتری برخوردار باشد جایگاه نظام در ابعاد ملی و بین المللی بیشتر نمایان خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می شود و نامزدهای انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد، به همراه شهرستان های تربت جام، باخرز و صالح آباد، به صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha