استاندار مازندران: حکم انتصاب مدیران شهرستانی بدون هماهنگی با فرمانداران باطل است

ساری- ایرنا- استاندار مازندران گفت: همه مدیران شهرستانی باید با نظر فرمانداران منصوب شوند و مدیری که بدون هماهنگی فرماندار منصوب شود حکم آن باطل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد بیان داشت: فرمانداران برای تحقق برنامه های توسعه و پیشرفت شهرستان نیازمند هماهنگی هستند و اگر یک مدیر با وی هماهنگ نباشد در روند خدمت رسانی گروهی اخلال ایجاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: مدیران ستادی در انتصاب مدیران شهرستانی باید با هماهنگی و نظر فرماندار این اقدام را انجام دهند و انتصاب مدیر بدون هماهنگی فرماندار حکمش باطل است.

وی با ذکر این مطلب که اگر اختلافی برای انتخاب بین فرماندار و مدیر ستادی ایجاد شد، نظر معاون مرتبط استاندار با آن دستگاه دولتی تعیین کننده است، گفت: برای پایان دادن به اختلاف نظر در کمترین زمان ممکن چاره اندیشی خواهد شد.

استاندار مازندران گفت: تمام مسوولیت های شهرستان به عهده فرمانداران است و این افراد باید در خصوص عملکرد خود پاسخگو باشند و در همین راستا حق انتخاب مدیر به فرمانداران داده شد.

حسینی پور با ذکر این مطلب که هر شهرستان باید بر اساس توانمندی های خود در مسیر توسعه قرار گیرد، بیان داشت: ظرفیت ممتاز گل و گیاه در محمودآباد باید در خدمت توسعه و اشتغال پایدار شهرستان قرار گیرد.

استاندار مازندران ادامه داد: در ۲ سال اخیر تلاش شد تا رکود از بازرا برنج و مرکبات خارج شود و برای تحقق این امر صادرات و خرید تضمینی این محصولات در دستور کار قرار گرفت.

استاندار مازندران: حکم انتصاب مدیران شهرستانی بدون هماهنگی با فرمانداران باطل است

حسینی پور تصریح کرد: رونق صادرات مرکبات مازندران سبب شد قیمت مرکبات تامسون در سال جاری و روزهای اخیر بین ۹۰ تا ۱۳۰ هزار ریال برسد.

این مقام مسوول تصریح کرد: هر چند قیمت فعلی مرکبات هم برای کشاورز راضی کننده نیست اما قیمت نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، گلنگ زنی خط انتقال برق چهار و ۶ مداره محمودآباد به رویان به طول ۴۲ کیلومتر و ۱۸۶ کیلومتر مدار به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال، کلنگ زنی مسکن ملی ۴۴۰ واحدی محمود آباد، افتتاح پل گردشگری عابر و کلنگ زنی پل گردشگری ساحلی، بازدید از واحدهای تولیدی گل و گیاه ۹۲ هکتاری از جمله برنامه های بیستمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به محمود آباد بود.

نشست با دهیاران و شورای اسلامی ۸۵ روستای شهرستان محمود آباد در عبدالله آباد، جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به همراه برگزاری جلسه شورای اداری استان مجموع برنامه های این سفر شهرستانی مقام عالی دولت در مازندران بود که انجام شد.

شهرستان ۱۰۰ هزار نفری محمود آباد دارای ۲ شهر و ۲ بخش است که این شهرستان پنج دهستان و ۸۵ روستا دارد.

شهرستان محمود آباد ۲۶۲ کیلومتر مربع مساحت دارد که از این مقدار ۳۲ کیلومتر آن ساحل خزر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha