دیدار چهره به چهره معاون استاندار بوشهر با ۲۴۰ شهروند کنگانی

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در میز خدمت کنگان همراه با کاروان خدمت مسئولان به این شهرستان با ۲۴۰ نفر از مردم دیدار چهره به چهره انجام شد.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سومین سفر شهرستانی پس از دشتی و دیر ، به کنگان وارد شدند تا ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح های عمرانی و اقتصادی نیز مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود:در این دیدار تعداد ۱۵ وام ۱۵۰ میلیون ریالی به خانواده‌های کم‌بضاعت و ۵۲۰ میلیون ریال مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین ۲۰۰ میلیون ریال فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

پورات ادامه داد: در این دیدارها، ۱۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات در حوزه اشتغال، وام کارگشایی و ضروری به افراد تخصیص یافت.

وی بیان کرد: از این تسهیلات ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال توسط کمیته امداد، سه میلیارد ریال توسط بهزیستی، سه میلیارد ریال توسط اداره کل کار و رفاه اجتماعی، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط تومان بانک ملت و یک میلیارد ریال تومان پست بانک تقبل پرداخت شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha