رئال مادرید بازهم کامبک زد؛ صدرنشینی شاگردان آنچلوتی با تفاضل گل

تهران- ایرنا- تیم فوتبال رئال مادرید در حالی که یک بر صفر عقب بود، ۲ بریک به پیروزی رسید تا با تفاضل گل بهتر نسبت به خیرونا در صدر جدول لالیگا قرار بگیرد.

به گزارش شنبه‌شب ایرنا، تیم‌های فوتبال لاس پالماس و رئال مادرید امشب در هفته بیست‌ و دوم لالیگای اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را «سزار سوتو گرادو» داور سرشناس اسپانیایی برعهده داشت.

شاگردان کارلو آنچلوتی در این مسابقه بیرون از خانه به برتری ۲ بر یک دست یافتند تا سه امتیاز مهم را به دست آورده و صدرنشین لالیگا شوند.

لاس پالماس در دقیقه ۵۳ به گل اول بازی رسید. ناچو کاپیتان رئال با اشتباه خود باعث شد تا دروازه تیمش باز شود. خاوی مونیوز با تیزهوشی توانست از این اشتباه نهایت استفاده را برده و گلزنی کند.

در دقیقه ۶۵ رئال مادرید بازی را به تساوی کشید. حرکت عالی کروس در ادامه با پاس هنرمندانه کاماوینگا به وینیسیوس همراه شد تا ستاره برزیلی توپ را به تور بچسباند.

رئال مادرید در دقیقه ۸۴ به گل دوم رسید. تعویض طلایی آنچلوتی جواب داد و اورلین شوامنی روی ارسال کرنر بلانکوس با ضربه سر محکم گل برتری رئال مادرید را به ثمر رساند.

شاگردان آنچلوتی با این پیروزی تعداد امتیازات خود را به عدد ۵۴ رساندند تا با تفاضل گل بهتر نسبت به خیرونا در صدر جدول لالیگا قرار بگیرد. لاس پالماس نیز با این شکست با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم باقی ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha