۳۳ محکوم مالی از زندان‌های کرمان آزاد شدند

۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۲۰
کد خبر: 85367168
۳۳ محکوم مالی از زندان‌های کرمان آزاد شدند

کرمان-ایرنا-مدیرکل زندان‌های استان کرمان گفت:به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر، ۳۳ نفر از محکومان مالی با مبلغ بدهی بیش از ۳۱۸ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال توسط ستاد دیه و کمک خیران از زندان‌های این استان آزاد شدند. 

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، رضا ذوالفعلی‌نژاد روز شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: با همت خیران و تلاش مددکاران، کمیته صلح و سازش و نمایندگان و مددکاران ستاد دیه استان بیش از ۱۰۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال از کل مبلغ بدهی جرایم مالی زندانیان را تخفیف گرفته و گذشت صورت گیرد.

وی عنوان کرد: در نهایت با پرداخت مبلغ ۲۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از محل کمک‌های ستاد دیه استان کرمان و کشور، تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌های عامل و کمک خیران، ۳۳ نفر از مددجویان زندان‌های استان کرمان، آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های استان کرمان اضافه کرد: ۲۱ نفر از این زندانیان بدهکار مهریه و نفقه و ۱۲ نفر دیگر از بدهکاران مالی بودند .

ذوالفعلی‌نژاد خاطرنشان کرد: ۱۳ نفر از زندانیان از زندان‌ مرکزی کرمان، چهار نفر از زندان بم، هفت نفر از زندان رفسنجان، سه نفر زندان کهنوج، ۲ نفر زندان سیرجان،۲ نفر زندان بافت و یک نفر از زندان جیرفت آزاد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha