مشارکت چهار هزار نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی در مراسم اعتکاف

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مشارکت بیش از چهار هزار نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی سراسر کشور در مراسم اعتکاف خبر داد و گفت: ۲۰۰ نفر از معتکفان دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها، اعضای هیات علمی هستند.

به گزارش ایرنا از وبدا، عباس شیراوژن روز شنبه با بیان اینکه امسال نیز شاهد حضور پرشور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور هستیم، افزود: حدود ۱۰۰ مسجد شامل ۳۴ مسجد دانشگاهی و ۶۵ مسجد سطح شهر، پذیرای معتکفان دانشگاه‌ها هستند.

وی از همکاری معاونت آموزشی وزارت بهداشت با درخواست معاونت فرهنگی و دانشجویی برای برگزار نکردن آزمون در روز جاری در سطح دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور برای بهره‌مندی کامل دانشجویان از این مراسم ارزشمند معنوی تقدیر کرد.

مشارکت چهار هزار نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی در مراسم اعتکاف

حضور وزیر بهداشت در جمع معتکفان

بهرام عین‌اللهی،‌وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز امروز شنبه هفتم بهمن در جمع معتکفان دانشگاه علوم پزشکی ایران در مسجد امام حسین(ع) این دانشگاه حضور یافت.

در مراسم اعتکاف امسال در مسجد امام حسین(ع) دانشگاه علوم پزشکی ایران، ۲۳۰ نفر از دانشجویان ایرانی و غیرایرانی، اساتید و کارمندان این دانشگاه حضور دارند.

وزیر بهداشت در این مراسم ۲ کتاب «علی از زبان علی» و «نقش انسان در تقدیرات شب قدر» را به رسم یادبود به معتکفان این دانشگاه اهدا کرد همچنین چندین تن از دانشجویان این دانشگاه در این مراسم ضمن ابراز رضایت از برنامه‌های فرهنگی و معرفتی این رویداد، مهمترین دغدغه‌ها، مشکلات و نظرات خود درباره مطالبات دانشجویی و فرهنگی را مطرح کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha