واحد تولید قیر پتروپالایش بندرعباس آماده بهره‌برداری شد

بندرعباس - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: واحد تولید قیر پتروپالایش آذرخش بناگسترکرانه بندرعباس با ظرفیت یک‌هزار و ۵۰۰ تن، آماده بهره‌برداری در سفر رئیس جمهور به استان است.

به گزارش ایرنا، خلیل قاسمی روز شنبه در حاشیه بازدید از این واحد تولیدیدر بندرعباس افزود: برای راه‌اندازی این واحد تولیدی، پنج‌هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

وی بیان کرد: محصول این واحد، صادراتی است و در طرح توسعه علاوه بر قیر، روغن صنعتی نیز تولید می‌شود.

نائب رئیس هیات مدیره کارخانه قیر پتروپالایش آذرخش بناگسترانه کرانه بندرعباس نیز گفت: با بهره‌برداری از این واحد، ۱۲۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.
طالب زارع افزود: خوراک این واحد تولیدی با خط لوله به متراژ یکهزار و ۷۰۰ متر از محل شرکت پالایش نفت بندرعباس تامین می‌شود.

خوراک این واحد تولیدی با خط لوله به متراژ یکهزار و ۷۰۰ متر از محل شرکت پالایش نفت بندرعباس تامین می‌شود.وی بیان کرد: قرار گرفتن در نزدیکی پالایشگاه و مجتمع بندری شهیدرجایی بندرعباس از مهم‌ترین ویژگی این کارخانه است.

نائب رئیس هیات مدیره کارخانه قیر بندرعباس اظهار کرد: این کارخانه ۶ مخزن یکهزار و ۵۰۰ تنی برای ذخیره و تولید دارد.

زارع با اشاره به اینکه کارخانه قیر در حدود ۲۰ کیلومتری غرب بندرعباس واقع است، یادآورشد: سال آینده طرح توسعه این کارخانه برای تولید روغن پایه اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha