۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85366952
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باران پراکنده در استان بوشهر تا روز یکشنبه تداوم دارد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی در امروز و فردا بارش پراکنده باران همراه با رعدوبرق در برخی نقاط این استان تداوم دارد.

پیام مساعدی روز شنبه در گفت‌‍وگو با ایرنا اظهار کرد: همچنین با افزایش سرعت وزش باد روی دریا، سواحل و فراساحل استان در امروز و فردا متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: براساس پیش بینی‌ها دمای هوا نیز طی پنج روز آینده روند کاهشی خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک، در برخی ساعات تمام ابری با احتمال بارش پراکنده باران و رعدو برق و در برخی نقاط با پدیده مه و کاهش دید پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد در سواحل و فراساحل شمالی استان، شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت، در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی، جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و از امشب به تدریج شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در قسمت‌های مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۷:۰۴ ، مد اول ساعت ۹:۵۵ ، جزر دوم ساعت ۱۴:۲۴ و مد دوم ساعت ۲۰:۵۷ خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha