سرمایه گذاری صنعتی در زنجان ۶ برابر شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: میزان سرمایه گذاری صنعتی در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه گذشته، ۶ برابر شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید گلشنی منفرد روز شنبه در جریان تور خبری بازید از طرح های صنعتی و تولیدی استان، افزود: طی مدت یک سال گذشته بالغ بر ۱۸ و نیم همت (هزار میلیارد تومان) سرمایه گذاری در استان محقق شده است که این میزان طی مدت مشابه قبل، ۲ و نیم همت بود.
وی با بیان اینکه هدفگذاری جذب سرمایه گذاری در استان زنجان تا پایان دولت سیزدهم ۵۰ همت است، گفت: در ابتدا این رقم غیر قابل تحقق ارزیابی می‌شد ولی در همین یک سال گذشته ۱۸ همت جذب سرمایه گذاری داشتیم و نگاه ما این است تا پایان دولت می توانیم ۵۰ همت سرمایه گذاری را در استان داشته باشیم.
گلشنی منفرد با بیان اینکه غرب زنجان در حوزه جذب سرمایه گذاری و توسعه صنعتی مغفول مانده بود، گفت: برای جبران این موضوع طرح های سرمایه گذاری مهم و بزرگی همچون طرح توسعه تراکتورسازی تبریز و صباباتری قرار است در این محدوده عملیاتی شود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، هدف از برگزاری تورهای خبری بازدید از طرح های سرمایه گذاری استان را رفع ابهام، آشنایی رسانه ها با طرح های بزرگ و صنعتی استان اعلام کرد و گفت: در زمان حاضر ۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار هستند.
استان زنجان حدود یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha