امام جمعه ساری: دشمنان قصد کمرنگ جلوه دادن انتخابات را دارند

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال گفت که دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی در این دوره از انتخابات با اجرای توطئه های مختلف، قصد کم رنگ جلوه دادن این انتخابات را دارند.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه این هفته ساری، اظهار داشت: بدون شک مردم با بصیرت ایران اسلامی و از جمله مردم دیار علویان با حضور حماسی در پای صندوق های اخذ رای حماسه ای بی بدیل در تاریخ پرافتخار کشورمان، ثبت و ضبط خواهند کرد.
وی همچنین با اشاره به درپیش بودن جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: تمام ویژه برنامه های مربوط با این ایام باید با رویکرد و محوریت مردمی برگزار شود.

وی با بیان اینکه مراسم جشن و سرور سالگرد پیروزی انقلاب در کوچه و پس کوچه های خیابان های سطح شهر باید برگزار شود، ادامه داد: مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حماسه ای باشکوه در تاریخ پرفروغ ایران اسلامی ثبت و ضبط کنند.

امام جمعه ساری: دشمنان قصد کمرنگ جلوه دادن انتخابات را دارند

امام جمعه ساری با اشاره به واقعه ششم بهمن سال ۶۰، خاطرنشان کرد: مردم شهر هزار سنگر آمل با ایستادگی در برابر دشمنان عشق و دلدادگی خود را به اصل نظام به اثبات رساندند.

آیت الله لائینی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به لزوم حفظ و حراست از عرصه ها ملی و منابع طبیعی، گفت: منابع طبیعی به استناد قانونی ملی شدن جنگل ها و مراتع در سال ۴۱، به رغم فتوای شورای نگهبان از اجرای این قانون و تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی خودداری می کند که این امر مشکلات زیادی را برای مردم و دستگاه قضا به همراه داشته است.

امام جمعه ساری با اشاره به ولادت با سعادت حضرت علی (ع) گفت: علاقه و محبت به امیرالمومنین حضرت علی (ع) سرلوحه نامه اعمالمان است.

آیت الله لائینی گفت: تمام زندگی ما باید بر محور محبت علی باشد تا سرلوحه تمام اعمالمان عشق به علی باشد و حضرت علی بهترین و کامل ترین الگو برای تمام بشریت و محبت به علی نیز برای مومنان یک اصل غیرقابل انکار است.

وی از آغاز اجرا و برپایی آیبن معنوی اعتکاف در ۳۳۳ مسجد مازندران خبرداد و گفت: این آیین معنوی با شرکت بیش از ۱۵ هزار نفر در استان آغاز شد و حضور چهره های نوجوان و جوان در ابن آیین معنوی مایه شکر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha