۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85365827
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۱۰۰ قزوینی روزانه در بیمارستان رازی پذیرش می‌شوند

قزوین - ایرنا - مدیر روابط عمومی بیمارستان رازی استان قزوین گفت: یک هزار و ۱۰۰ قزوینی روزانه در درمانگاه‌های عمومی و تخصصی بیمارستان رازی پذیرش و مداوا می‌شوند.

علی سهرابی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: تعداد بیماران درمانگاه تخصصی روزانه ۵۵۰ نفر است که بیشتر آن‌ها به سه روش غیر حضوری شامل تلفنی، USSD و اینترنتی نوبت دریافت کرده و پذیرش می‌شوند.

وی با بیان اینکه بخش عمومی بیمارستان رازی روزانه سه شیفت کاری را پشت سر می‌گذارد، تصریح کرد: در هر شیفت کاری ۱۸۰ بیمار پذیرش شده و مورد مداوا یا بستری قرار می‌گیرند که جمعا بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ نفر را شامل می‌شود.

سهرابی با بیان اینکه بیمارستان رازی دارای ۹۰ پزشک عمومی و متخصص و ۳۵۰ پرستار است، ادامه داد: به دنبال خارج کردن بخش درمانگاه به یک فضای اختصاصی در بیرون از ساختمان بیمارستان هستیم که اگر شهرداری در این راستا همکاری کند، میزان خدمت دهی به شهروندان بهبود می‌یابد.

این مسوول همچنین بیان کرد: بیمارستان رازی ۲۵۶ تختخوابی است و به عنوان یک بخش مکمل در کنار بیمارستان‌های علوم پزشکی قرار دارد، بنابراین انتظار داریم که از نظر تامین و زیرساخت مورد توجه دانشگاه علوم پزشکی باشیم.

مدیر روابط عمومی بیمارستان رازی قزوین خاطرنشان کرد: بیمارستان رازی همواره در تلاش است تا خدمات مطلوبی به بیماران ارایه دهد و از نظرات و پیشنهادات شهروندان نیز استفاده خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha