بیماران بستری در بیمارستان گاندی بطور کامل منتقل شدند

تهران بزرگ - ایرنا - رییس ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تخلیه بیمارستان ۱۰۰ تخته خوابه گاندی و انتقال آنان به بیمارستان‌های معین خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی نصیری شامگاه پنجشنبه درباره حادثه بیمارستان گاندی گفت: این آتش سوزی در ساختمانی که در حال بازسازی بوده صورت گرفته که هیچ بیماری در آن بستری نبوده است.

وی با بیان اینکه با این وجود بیماران بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابه گاندی به بیمارستان‌های معین منتقل شدند، اظهار کرد: بیماران بخش ای سی یو نیز به بیمارستان نزدیک دیگری در حال انتقال هستند ضمن اینکه مشکلی مردم و بیماران را تهدید نمی‌کند.

نصیری ادامه داد: در حال حاضر خود آتش نشانان در حال‌ مهار آتش هستند و تا این لحظه‌ ۲ مصدوم سطحی داشتیم.

به گفته وی، همه عوامل امدادی، اورژانس، آتش نشانی و انتظامی در صحنه حضور دارند همچنین ماموران ۱۰ ایستگاه آتش نشانی در این عملیات شرکت داشتند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: از شهروندان خواهش می‌کنم اخبار بی پایه و شایعات را نپذیرند و اخبار را از منابع رسمی پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: کار سخت است با این‌ وجود شهرداری منطقه ۶ و ستاد مدیریت بحران این منطقه پای کار هستند با اینکه تا این لحظه نیازی به تشکیل ستاد مدیریت بحران حتی در سطح منطقه احساس نشده است ولی در حال تعامل با مسوولان هستیم و مردم نگران نباشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha