آماده‌باش نیروهای اورژانس برای مقابله با بوران و برف در مناطق شمالی

تهران - ایرنا - رییس سازمان اورژانس کشور از آماده‌باش اورژانسی‌ها برای مقابله با چالش‌های جوی شامل برف و بوران در مناطق شمال و شمال غربی کشور خبر داد.

به گزارش سازمان اورژانس کشور، جعفر میعادفر روز چهارشنبه در این زمینه اظهار داشت: به دنبال هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف سنگین و بوران در مناطق شمال و شمال غربی، نیروهای اورژانس در این مناطق از کشور در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: بنا به گزارش سازمان هواشناسی استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، ارتفاعات تهران، البرز و قزوین ، مناطق غرب کردستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، غرب مازندران، شمال آذربایجان غربی و شمال شرق خوزستان در روزهای پایان هفته با بارش برف سنگین و بوران همراه خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: آماده‌باش نیروهای این سازمان تا رفع خطرات احتمالی در این مناطق ادامه خواهد داشت.

آماده‌باش نیروهای اورژانس برای مقابله با بوران و برف در مناطق شمالی

به گزارش ایرنا، طبق اعلام سازمان هواشناسی، امروز چهارشنبه چهارم بهمن در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال غرب فارس، مرکزی، قم، زنجان، قزوین البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش برف و باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت، کاهش دما و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، کولاک برف و در شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

گزارش سازمان هواشناسی نشان می‌دهد فردا پنجشنبه در بخش‌هایی از سواحل دریای خزر، شمال شرق، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، بارش با شدت کمتر ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام هواشناسی، جمعه با ورود سامانه بارشی دیگر از جنوب غرب کشور در نواحی غرب، جنوب غرب، مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، به تدریج نواحی شرق، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز، بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مرتفع و کوهستانی، کولاک برف پیش بینی می‌شود. این شرایط شنبه علاوه بر نواحی ذکر شده در نواحی شمال غرب، سواحل دریای خزر و جنوب شرق کشور انتظار می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha