۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85364762
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ادامه جنجال دیدار رئال-آلمریا پس از درز فایل صوتی محرمانه داور و اتاق VAR

تهران- ایرنا- فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از درز بخش‌هایی از مکالمه اتاق کمک داور ویدئویی(VAR) در پیروزی سه بر ۲ رئال مادرید برابر آلمریا، گزارش آن را برای پلیس اسپانیا ارسال کرد.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی مکالمات بین فرانسیسکو خوزه هرناندز مائسو، داور دیدار رئال و آلمریا با داوران اتاق VAR را منتشر کرد؛ در این فایل صوتی آنها درباره تخلفات وینیسیوس جونیور بازیکن رئال و همچنین شومی، بازیکن آلمریا بحث کرده بودند.

البته هیچ‌کدام از مکالمات به تغییر تصمیم اولیه داور وسط بازی منجر نشد. اگر به داور بازی توصیه می‌شد که به نمایشگر VAR کنار زمین مراجعه کند، فدراسیون فوتبال اسپانیا به عنوان بخشی از تصمیم جدیدی که اتخاذ کرده است، آن مکالمات را در دسترس عموم قرار می‌داد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا در بیانیه این نهاد اعلام کرده است که به دلیل محرمانه بودن این فایل، موضوع را به پلیس این کشور گزارش داده است. همچنین براساس اعلام این نهاد، تحقیقات داخلی و بررسی ابعاد گسترده این تخلف شدید، آغاز شده است.

در صحنه اول، هزناندز و اتاق VAR درباره حادثه‌ای که وینسیوس در جریان آن ظاهرا با آرنج به صورت الخاندرو پوزو، بازیکن آلمریا ضربه زده بود، بحث شد و در نهایت VAR این صحنه را برای مداخله شدید و قابل تامل تشخیص نداد و در صحنه دوم نیز آنها درباره درگیری بین شومی و دنی سبایوس، صحبت کردند که در جریان آن سبایوس از رئال روی زمین افتاد و باز هم تصمیم اولیه داور مبنی بر ادامه بازی تایید شد.

تیم فوتبال رئال مادرید در این بازی هر سه گل خود را با مداخله VAR به ثمر رساند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha