۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85364470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۰ تُن شکر خارج از شبکه توزیع در زنجان توقیف شد

زنجان - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف ۱۰ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم شکر فاقد مجوز توزیع به ارزش سه میلیارد و ۲۷۳ میلیون ریال در زنجان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ حسین بدری روز چهارشنبه با بیان این مطلب، افزود: در پی اشراف پیرامونی ماموران مبنی بر حمل کالای قاچاق و فاقد مجوز با یک دستگاه کامیون باری، مراتب در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه تبریز - زنجان کامیون مذکور را رویت و با علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند که در بازرسی از این کامیون شکر فاقد مجوز توزیع کشف شد.

سرهنگ بدری با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا همه تلاش خود را به کار بسته است، تا توان تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

کشف ۷۴۰ لیتر روغن زیتون تقلبی

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان طارم از کشف ۷۴۰ لیتر روغن زیتون تقلبی از یک انبار واحد مسکونی خبر داد و گفت: برابر اشراف پلیسی مبنی بر نگهداری روغن زیتون تقلبی در یک انباری واحد مسکونی، بلافاصله عوامل انتظامی با اخذ دستور قضایی به محل اعزام شدند.

سرگرد مصطفی محرمی افزود: ماموران در بازرسی از این انباری مقدار ۷۴۰ لیتر روغن زیتون تقلبی کشف و یک نفر متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این مقدار روغن تقلبی را ۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف کالای قاچاق ۱۲ میلیارد ریالی در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت:‌ در پی توقیف سه دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خودروی وانت بار بیش از ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

سرهنگ حسین بدری افزود: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اولویت جمع آوری و توقیف خودروهای سواری و وانت بار موسوم به شوتی(طرح شهید رامیانی) به مدت ۲۴ ساعت اجرا شد که طی آن تعداد چهار نفر قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان تصریح کرد: ماموران در اجرای این طرح، انواع کالای قاچاق شامل ۳۳ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۷۳۶ ثوب انواع پوشاک و البسه خارجی، تعداد ۶۲۹ دستگاه ابزار آلات، ۲۷۱ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی، ۱۸ عدد دستگاه قهوه ساز، چهار عدد دستگاه بخار شوی و ۲۷۹ کیلوگرم انواع شکلات خارجی فاقد مجوز و قاچاق را کشف کردند.

وی اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی این تعداد کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه تعداد چهار دستگاه خودروی شوتی توقیف شد.

سرهنگ بدری با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح های مبارزه با قاچاق کالا، با قدردانی از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


اجرای طرح زاجرات و دستگیری ۶ سارق در سلطانیه

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: در نتیجه اجرای طرح زاجرات ۶ سارق در این شهرستان دستگیر و ۱۱ فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ حسین اصانلو افزود: اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و عوامل انتظامی شهرستان به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها ضمن انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، طرح زاجرات را به اجرا در آوردند.

وی اظهار داشت: با تشکیل پرونده مقدماتی ۶ نفر متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha