انتخابات تجلی مولفه قدرت نرم و اقتدار نظام اسلامی است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه یکی از شاخص‌های قدرت نرم، مردم هستند و این مولفه قدرت نیز در انتخابات تجلی پیدا می‌کند، گفت: امروز باید به خاطر ادای دین به اهل بیت(ع)، ولایت و اسلام و فارغ از هر گونه نگاه حاشیه‌ای، واقیعت‌ها را برای مردم تبیین کرد.

به گزارش ایرنا، "حسن بهرام نیا" روز چهارشنبه در همایش مداحان و مدیران هیئت های مذهبی استان ایلام با گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین(ع)، اظهار کرد: این اجتماع و حضور مداحان، یک همایش بصیرتی و در راستای جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اینکه جلسه‌ای حدود ۲ ماه پیش با هیئت امنای مداحان استان در محل استانداری ایلام برگزار شد که خروجی آن منتج به برگزاری این همایش سِتُرگ شد، افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند که جهاد تبیین امر مقدسی است که مجاهدین این جهاد ائمه اطهار(ع) هستند و لذا لازم است جامعه شیعی به ویژه فرهیختگان علمی با تاسی از ائمه اطهار(ع) مجاهدانه به تبیین معارف و حقایق اسلامی، مسائل سیاسی و اجتماعی بپردازند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه جهاد تمام ائمه اطهار(ع) بر مبنای جهاد تبیین برای اعتلای دین اسلام و قرآن بوده است، یادآور شد: امروز جهاد تبیین یک رسالت بسیار سنگین است، ما امروز میراث دار رسالت ائمه اطهار(ع) در راستای صیانت از اسلام ناب محمدی باشیم و تلاش کنیم که این رسالت را به سرانجام برسانیم.

بهرام‌نیا با بیان اینکه امروز ما با جنگ‌ شناختی در برابر دشمنان نظام و اسلام به عنوان پیچیده ترین جنگ‌ها قرار دا