استاندار کرمان: سازمان‌ها در هم‌افزایی با شهرداری، شهر را زیبا کنند+ فیلم

کرمان- ایرنا- استاندار کرمان با اشاره به اینکه شهرداری در فعالیت‌های مرتبط با نوروز پیشانی کار است، گفت: شهرداری جاذبه و زیبایی شهر را در نوروز رقم می‌زند البته دستگاه‌های دیگر نیز در این راستا فعالیت می‌کنند بنابراین هم‌افزایی سایر دستگاه‌ها با شهرداری ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی فداکار روز چهارشنبه در آیین آغاز طرح پیشواز شهر از نوروز (پیشران) افزود: کار بسیار خوبی را شهردار و همکارانشان انجام دادند و زودتر به استقبال بهار رفتند که این مهم فرصت برنامه‌ریزی برای نوروز را بیشتر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه شهر کرمان به دلیل وجود مرقد مطهر سپهبد شهید سلیمانی ویژگی‌های خاصی پیدا کرده و متقاضیان زیادی برای زیارت این سردار بزرگ به کرمان می‌آیند، اظهار داشت: باید برای استقبال از زائران این شهید بزرگوار در نوروز تمهیداتی اندیشیده شود.

استاندارد کرمان با اشاره به اینکه خدمات شهرداری ظاهری و قابل رویت است، اظهار داشت: این ویژگی خدمات شهرداری ضرورت کمک همگان در راستای رفع نواقص را بیشتر می‌کند.

وی به همزمانی نوروز با ماه پربرکت رمضان اشاره کرد و افزود: فضای شهری باید توامان عیدانه و قرآنی باشد.

فداکار ادامه داد: در ایام نوروز به دلیل تقارن با ماه رمضان استقبال مردم از مساجد بالا خواهد رفت از اینرو شهرداری می‌تواند بخشی از خدمات خود را در این مکان‌ها انجام دهد یا در پارک‌ها افطاری دهد و ویژه برنامه‌هایی را تدارک ببیند.

وی تاکید کرد: در نوروز امسال از تبلیغات شهری گرفته تا برنامه‌ها، همه باید هم عیدانه باشد و هم به مناسبت رمضان توجه شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه دستگاه‌های دولتی وظیفه دارند به شهرداری کمک کنند تا کار بزرگی برای مردم انجام شود، گفت: باید جاذبه‌هایی را در شهر ایجاد کنیم تا متناسب با رمضان فرصتی برای بهره‌مندی بهتر مردم فراهم کند.

استاندار: دستگاه‌های اجرایی در هم‌افزایی با شهرداری، کرمان را زیبا کنند+ فیلم

کارهای بزرگ و به یادماندنی در شهر کرمان انجام شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این آیین ضمن تشکر از از شهردار سابق افزود: این شهر پایگاه مقاومت است و جهان اسلام به آن توجه دارد از اینرو باید کارهای بزرگ و به یادماندنی در ان انجام شود.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه واژه شهردار در ادبیات ما فارس زبانان بسیار معناداراست، گفت: شهردار هر شهر ماموریتی ویژه دارد و همه امور شهری در بخش‌های مختلف این ماموریت باید دیده شود تا شهرداری موفق و پیشتاز باشد.

فصل جدیدی از خدمت‌رسانی در شهر کرمان

شهردار منتخب کرمان نیز در این آیین افزود: پاکبانان در همه عرصه‌ها حضور دارند و خیلی از جاها نامی از آنان برده نمی‌شود و اگر این افراد نباشند خلاء نبودشان در همه جا حس می‌شود.

محسن تویسرکانی ادامه داد: جشنواره پیشران بنا دارد با همت و همکاری تمام وقت همکاران شهرداری در تعامل با دستگاه‌های خدمات رسان اقدامات موثری را در آستانه سال نو برای شهر کرمان انجام دهد.

وی مهمترین ماموریت جشنواره پیشران را ساماندهی به وضع شهر کرمان عنوان کرد و افزود: جمع‌آوری نخاله‌ها، تنظیف معابر و محله‌ها، لکه‌گیری معابر و پاکسازی محله ها در حداکثر ممکن بخشی از اهداف این طرح است.

شهردار منتخب کرمان با تاکید بر اینکه پایتخت مقاومت در تراز نام سردار سپهبد شهید سلیمانی باید باشد، گفت: قصد داریم فعالیت‌ها در سطح شهر ساماندهی شود زیرا در این حالت قابل رصد خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه با مدیریت میدانی فصل جدیدی از خدمت رسانی در شهر کرمان رقم زده می‌شود، گفت: یکی از مولفه‌ها در توفیق ارائه خدمات شهری، شهروندان هستند.

تویسرکانی اهتمام دستگاه‌های خدمات‌رسان، جامعه نخبگانی و مسئولان استان را در ارائه خدمات شهری به مردم راهگشا دانست و افزود: ما همه یک نقش داریم و آن هم نقش خدمت رسانی به مردم است.

وی تاکید کرد: این جشنواره آغازی است بر اهتمام در خدمت به مردم و قطعا تا پایان نوروز حضور همکاران شهرداری در سطح شهر کرمان محسوس خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha