رونمایی روزنامه سعودی از رویای شیران بین‌النهرین

تهران- ایرنا- روزنامه الریاضیه عربستان از رویای عراقی‌ها در مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا پرده برداشت.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال عراق امروز در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام ملت های آسیا به مصاف تیم ویتنام خواهد رفت. تیم عراق با کسب ۶ امتیاز از ۲ بازی بالاتر از ژاپنی‌ها در صدر گروه چهارم مسابقات قرار گرفته و صعود خود را به مرحله یک‌هشتم نهایی قطعی کردند. در دیگر دیدار این گروه تیم ملی ژاپن به مصاف اندونزی خواهد رفت.

روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی با اشاره به درخشش شیران بین‌النهرین در جام ملت‌های آسیا گفت: تیم عراق در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی به مصاف تیم ویتنام می‌رود و به دنبال آن است تا با کسب امتیازات کامل صدرنشین گروه شود. عراق پیش از این در ۲ بازی برابر ویتنام به برتری رسیده بود و شاگردان خسوس کاساس به دنبال هت‌تریک برد در برابر این تیم شرق آسیایی هستند.

عراق همچنین در مرحله گروهی موفق به شکست ژاپن شد که در جام جهانی ۲۰۲۲ غول‌های فوتبال جهان را مغلوب کرده بود.

ژاپن اکنون با سه امتیاز به دنبال حضور در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا است. این تیم برای صعود نیاز به یک تساوی دارد. ژاپن در بازی نخست دور گروهی یک کامبک تماشایی در برابر ویتنام داشت و موفق شد بازی ۲ بر یک باخته را چهار بر ۲ برنده شود.

خسوس کاساس سرمربی تیم ملی عراق ایمن حسین ستاره گلزن این تیم را در برابر ویتنام در اختیار ندارد. وی به خاطر مصدومیت نمی‌تواند شیران بین‌النهرین را در این دیدار همراهی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha