دیدار چهره به چهره با ۱۳۰ نفر در شهرستان دیر

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همراه با کاروان خدمت مسئولان به شهرستان دیر، با ۱۳۰ نفر از مردم این شهرستان دیدار چهره به چهره انجام شد.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز چهارشنبه در حاشیه دیدار مردم شهرستان دیر با تبریک ولادت حضرت امام علی(ع) و روز پدر اظهار کرد: در این سفر با ۱۳۰ نفر از شهروندان دیری ملاقات چهره به چهره انجام و به درخواست‌های آنان پاسخ داده شد.

وی افزود: مهم ترین موضوعات متقاضیان در حوزه انشعابات آب و برق و گاز، تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در این ملاقات ۵۰ نفر درخواست اشتغال داشتند که مقرر شد در کمیته جذب نیروهای بومی در پارس جنوبی پیگیری لازم انجام شود.

پورات افزود: همچنین در این دیدار تعداد ۵۰ وام ۱۵۰ میلیون ریالی به خانواده‌های کم‌بضاعت و ۲۰ وام بلاعوض توسط کمیته امداد به افراد نیازمند اختصاص یافت.

وی گفت: در همین زمینه ۸۰۰ میلیون ریال فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین دستور پرداخت چندین فقره تسهیلات اشتغال یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی به محرومین تحت پوشش بهزیستی استان داده شد.

پورات ادامه داد: در این دیدار مردمی بانک مهر ایرانیان ره وام قرض الحسنه ۱۵۰میلیون ریالی به خانواده‌های نیازمند اختصاص داد.

وی همچنین در دیدار با خانواده شهید یحیی خلیلی در شهرستان دیر گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشادت ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان افتخار بزرگی است، تصریح کرد: هر چقدر برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگرای آنان کم است.

وی عنوان کرد: خانواده شهید خلیلی درخواستی در زمینه اشتغال و ساماندهی لنج داشتند که پیگیری و دستور لازم انجام شد.

پورات همچنین در بازدید از خانواده دارای سه فرزند معلول تحت پوشش بهزیستی گفت: مقرر شد با کمک و حمایت پتروشیمی هنگام هزینه برخی مخارج این خانواده ها تامین و برعهده گرفته شود.

وی گفت: همچنین پیگیری مسکن این خانواده از طریق اداره کل راه و شهرسازی انجام و قول مساعد جهت رفع مشکل این خانواده داده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در ادامه با حضور در خانواده مددجوی تحت پوشش کمیته امداد دیر بیان کرد: این خانواده درخواست اشتغال داشتند که پیگیری لازم برای اشتغال فرزند آنان انجام و کمک بلاعوض به این خانواده صورت گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha