جام‌ ملت‌های آفریقا؛ کامبک شیرهای رام‌نشدنی در شب حذف الجزایر

تهران- ایرنا- رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آفریقا با شکست و حذف تیم الجزایر و بازگشت کامرون به جام پیگیری شد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا شب گذشته (سه‌شنبه) با چهار مسابقه پیگیری شد که در مهمترین دیدارها تیم فوتبال کامرون و سنگال برابر حریفان خود به برتری رسیدند. در این مسابقات تیم مدعی و پرافتخار الجزایر نیز با یک گل نتیجه را به حریف واگذار کرد و از دور گروهی مسابقات حذف شد.

در گروه سوم مسابقات تیم کامرون در دیداری سخت برابر گامبیا با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید. در این دیدار کارل توکو اکامبی در دقیقه ۵۶، گومز دقیقه ۸۷ (گل به خودی) و کریستفر ووه در وقت‌های تلف شده برای شیرهای رام نشدنی آفریقا گلزنی کردند. تیم کامرون تا دقیقه ۸۷ با نتیجه ۲ بر یک از گامبیا عقب بود که با یک کامبک دیدنی توانست به جام برگردد.

در این گروه همچنین سنگال با نتیجه ۲ بر صفر برابر گینه به برتری رسید. سک در دقیقه ۶۱ و یلمان اندیایه در دقیقه ۹۰ برای شگفتی‌سازان جام جهانی ۲۰۰۲ گلزنی کردند.

در گروه سوم جام ملت‌های آفریقا تیم فوتبال سنگال با ۹ امتیاز صدرنشین و تیم کامرون با چهار امتیاز در رده دوم قرار دارد.

مهمترین شگفتی جام ملت‌های آفریقا حذف الجزایر در دور گروهی بود. در مسابقات گروه چهارم جام ملت‌های آفریقا تیم نامدار الجزایر با یک گل از موریتانی شکست خورد تا با ۲ امتیاز از دور گروهی این مسابقات حذف شود.

در این گروه آنگولا با ۷ امتیاز صدرنشین و بورکینافاسو با ۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. آنگولا شب گذشته با برتری ۲ بر صفر برابر بورکینافاسو، موفق شد به عنوان سرگروه راهی مرحله حذفی جام ملت‌های آفریقا شود.

حذف الجزایر از مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا موجب اختلاف و دودستگی در تیم شد و هفت بازیکن الجزایری از بازی ملی خداحافظی کردند. همچنین ناکامی‌های متوالی الجزایر باعث شده تا هواداران فوتبال این کشور به شدت از عملکرد بازیکنانشان انتقاد کنند و حتی شماری از هواداران این تیم به هتل محل اسکان بازیکنان هجوم آورده و درگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha