۴ بهمن ۱۴۰۲، ۰:۰۲
کد خبر: 85363899
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: پدران و مادران شهدا الگوی صبر و استقامت هستند

ایلام - ایرنا- استاندار ایلام در دیدار با خانواده های شهیدان والامقام "اقبال صادق‌خانی" و "عبادالله صفری" گفت :پدران و مادران شهدا الگوی صبر و استقامت هستند.

به گزارش ایرنا، "حسن بهرام نیا" شامگاه سه شنبه در این دیدارها بمناسبت روز پدر ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدا حق بزرگی بر عهده همه ما دارند و تکریم خانواده شهدا وظیفه ای است که باید در راستای حفظ و زنده ماندن نام و یاد شهدا انجام دهیم که به طور قطع نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز دارد.

وی با بیان اینکه مقام عالی شهدا، برگرفته از تربیت صحیح پدران و مادران شهیدان بوده که عاقبتی پر از خیر و برکت و سعادت را برای شهید و خانواده آنان رقم‌ زده است، گفت: پدران و مادران شهدا اسوه ایثار و استقامت هستند و باید از این الگوهای صبر و مقاومت در راستای نشر ارزش های اسلامی و ایرانی قدردانی کرد.

استاندار ایلام: پدران و مادران شهدا الگوی صبر و استقامت هستند

بهرام نیا با اشاره به اینکه پدران و مادران شهدا در راستای اعتلای اسلام چنین فرزندانی را تربیت کردند، ابراز کرد: توفیقی حاصل شد تا در آستانه میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین(ع) در محضر خانواده شهدا، برای تبریک روز پدر حضور پیدا کنیم و این امر نعمت و توفیق الهی است.

وی اظهار کرد: در آستانه میلاد امام علی(ع)، تندیس عدالت، این روز را به پدران شهدای والامقام تبریک می گوییم که با تأسی از امام علی(ع) و با تربیت صحیح، چنین فرزندان برومندی را در دامن پاک خود تربیت کردند.

استاندار ایلام: پدران و مادران شهدا الگوی صبر و استقامت هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدارها اظهار کرد: پدران شهدا گنجینه های ارزشمندی برای ما هستند و جامعه ما به وجود چنین بزرگ مردانی که در راه رضای حق و پاسداری از نظام از بهترین سرمایه زندگی خویش گذشتند، مفتخر است.

"جمال اسدی" تصریح کرد: روز پدر در تقویم بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان روز پدران آسمانی نامگذاری شده است.

شهید والامقام"اقبال صادق‌خانی" از شهدای بسیج دانشجویی جمیع لشکر ۱۱ امیرالمومنین(ع) در سال ۱۳۶۷ در منطقه مهران و در درگیری با منافقین به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر پاک این شهید والامقام بعد از ۱۱ سال توسط گروه تفحص شناسایی و به آغوش وطن بازگردید.

شهید والامقام "عبادالله صفری" از شهدای پاسدار وظیفه در سال ۱۳۶۷ در منطقه مهران به فیض شهادت نائل آمد.

استاندار ایلام با حضور جمعی از مسئولان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین (ع) و روز پدر با خانواده های شهیدان والامقام "اقبال صادق‌خانی" و "عبادالله صفری" دیدار کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha