۲۱ فرنگی‌کار چند ماه پس از استخدام از کار بیکار شدند

تهران- ایرنا- دارنده مدال برنز پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان گفت: ۲۱ فرنگی‌کار و ۳ مربی خوزستانی که چند ماه پیش در شرکت گروه ملی فولاد ایران استخدام شده بودند، اخراج شدند.

پویا دادمرز روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با نظر مدیرعامل این شرکت امسال ۲۱ ملی‌پوش کشتی به استخدام این شرکت درآمدند که روز گذشته تمامی این فرنگی‌کاران از کار اخراج شدند.

وی در خصوص علت اخراج نیز گفت: با توجه به اینکه در اردوی تیم ملی هستیم و باید در تمرینات تیم‌ ملی حضور داشته باشیم، استدلال شرکت ملی فولاد این بود که بعد از مسابقات باید در محل کار خود حاضر می‌شدید. در حالی که یک قهرمان ورزشی همیشه درگیر مسابقات و اردوهای تیم ملی است و نمی‌توانیم با این شرایط در محل کارمان حاضر شویم.

دادمرز یادآور شد: این کم لطفی بود که مدیران این شرکت در حق فرنگی‌کاران داشتند در حالی که در مسابقات لیگ توانستیم قهرمانی را برای گروه ملی فولاد در رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی بدست آوریم.

به گزارش ایرنا، مراسم استخدام ۲۱ فرنگی کار و ۳ مربی اوایل آذر ماه امسال در گروه ملی فولاد ابتدای امسال برگزار شد که امین میرزازاده، سعید کریمی‌زاده، پویا دادمرز، سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی، امین قاسمی منجزی، شاهین بداغی، رضا ساکی، ایمان محمدی، پویا ناصرپور، امین کاویانی‌نژاد، رسول گرمسیری، دانیال سهرابی، محمد ناقوسی، مهدی محسن‌نژاد، علیرضا عبدولی، حامد عبدولی، شایان حبیب زارع، احمدرضا محسن‌نژاد، علی احمدی وفا، و پارسا نظری و برخی نفرات دیگر به عضویت تیم کشتی فرنگی گروه ملی فولاد ایران در آمدند و در این شرکت استخدام شدند.

چند روز پس از این مراسم و در هشتم آذر ماه، مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در سالن گیت بوستان اهواز برگزار شد. در دیدار فینال گروه ملی فولاد ایران با نتیجه ۸ بر ۲، نفت و گاز گچساران را شکست داد و قهرمان لیگ برتر شد. در دیدار رده‌بندی نیز دانشگاه آزاد قم با نتیجه ۸ بر ۲ رعد پدافند ارتش را شکست داد و در رده سوم قرار گرفت.

هیات کشتی استان خوزستان بعد از این موضوع در پی حل مشکلات فرنگی‌کاران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha