نخبگان بوشهری برای تبیین شاخص‌های نامزد تراز انقلاب پیشگام شوند

بوشهر-ایرنا- مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر گفت: جمعیت نخبگان این استان رای رهنمون سازی مردم در حضور پرشور در انتخابات نقشی ویژه دارند و با معرفی شاخص‌های یک نامزد اصلح و تراز انقلاب مردم را در این عرصه یاری کنند.

سعید حیدری روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نخبگان باید تمام داوطلبانی که موفق به دریافت تاییدیه شورای نگهبان شدند را در جمع های اختصاصی دعوت و حول اسناد پیشرفتی بر مبنای آمایش سرزمینی شهرستان‌ها از آنان سوال پرسیده و به چالش بکشند.

وی بیان کرد: بدون تردید چنین نشست‌هایی می‌تواند برنامه‌های خوبی برای توسعه و پیشرفت شهرستان‌های استان ترسیم کند تا خروجی آن نماینده تراز انقلاب برای پاسخگویی شایسته به تک تک دغدغه‌های مردم باشد.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر تصریح کرد: چرخش نخبگانی به عنوان دغدغه‌ای مهم در بین نخبگان حاصل انتخابات است و امروز دولت مردمی ایران قوی مفتخر به استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانگرایی در تمام سطح‌ها است.

حیدری ادامه داد: دشمن به دنبال این است تا اعلام کند صندوق‌های رای تعیین کننده نیست حال اینکه تحول محصول انتخابات بوده و حرکت عظیم دولت مردمی ایران قوی در حوزه مسکن در شهرها و روستا متاثر از موضوع انتخابات است.

وی گفت: امروز طرح‌های مهم نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت حاصل انتخابات است و اکنون که حدود ۳۷ روز به انتخابات و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب باقیمانده همه باید به مشارکت در این عرصه اهتمام جدی داشته باشند.

حیدی ادامه داد: امروز برابر قانون، وزرات کشور به عنوان مجری و شورای نگهبان تنها ناظر انتخابات وظایف خود را براساس زمان بندی با کیفیت اجرا کردند تا از حق مردم دفاع شود.

وی بیان کرد: اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران و بالندگی آن متاثر از خون شهیدانی است که خون آنان در حرم مظهر شاهچراغ، مسیر مزار سردار شهید قاسم سلیمانی و پاسگاه راسک ریخته شده است.

حیدری اظهار کرد: برای دفاع از این خون‌های ریخته شده امروز حضور در انتخابات علاوه بر تکلیف، یک حقی متعلق به تک تک افراد جامعه است و در این زمینه بنابر رویکرد استاندار بوشهر تمام مدیران و دستگاه‌ها موظف شدند تا به بهترین شکل ممکن از آرا مردم صیانت کنند.

وی یادآور شد: در جریان سفر کاروان خدمت دولت مردمی ایران قوی به شهرستان دیر، گروه‌های مردمی در جهت فضاسازی تبلیغاتی برای انتخابات مشارکتی پررنگی داشتند که این حرکت در جای جای شهرستان دیر با همت جوانان محقق شده و قابل تقدیر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha