دانشگاه ارومیه آماده میزبانی از داوطلبان انتخابات برای تشریح برنامه‌هاست

ارومیه- ایرنا- رییس دانشگاه ارومیه با بیان اینکه جامعه دانشگاهی در تبیین اهمیت انتخابات و ویژگی‌های کاندیداهای اصلح و همچنین افزایش مشارکت مردم نقش موثری دارد، گفت: این دانشگاه آماده میزبانی از کاندیداها برای بیان برنامه هاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد علیجانپور روز سه‌شنبه در نشست انتخاباتی ویژه اساتید دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در قالب تشکل‌های دانشجویی در حوزه دانشجویی، کارکنان و اساتید اقدامات خوبی در حال انجام است که تمامی سخنرانی‌های انتخاباتی، تریبون آزاد و مناظره را در برمی‌گیرد.

وی با دعوت از داوطلبان تایید صلاحیت شده برای تبیین و تشریح اقدامات خود در دانشگاه‌ها افزود: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت چهار راهبرد رهبرمعظم انقلاب برای انتخابات آتی است که دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی بر اساس این محورها نقش آفرینی می کنند.

وی اضافه کرد: با مشارکت انتخاباتی دانشگاهیان انگیزه جامعه نیز برای ثبت حماسه حضور ارتقا می‌یابد بنابراین ما باید با اقدامات موثر در حوزه جهاد تبیین دستاوردهای مهمی که انقلاب اسلامی برای کشور به ارمغان آورده را در مسیر نظام جمهوری اسلامی ایران تبیین شفاف‌تری انجام دهیم.

دانشگاه ارومیه آماده میزبانی از داوطلبان انتخابات برای تشریح برنامه‌هاست
رییس دانشگاه ارومیه ادامه داد: با وجود تحریم‌های ظالمانه توانسته‌ایم در طول این چهار دهه پیشرفت‌های موثر و چشمگیری در علوم استراتژیک، حوزه‌های بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی، هوش مصنوعی، بهداشت و درمان، آموزش، فناوری و نوآوری در مسیرهای علمی ثبت کنیم.

علیجانپور با بیان اینکه دانشگاهیان باید امیدآفرین بوده و در انتخابات پیش رو موجب افزایش مشارکت و رقابت میان آحاد مختلف جامعه باشند، گفت: جامعه به موضع اساتید دانشگاهی نگاه ویژه دارد و ما باید هوشمندانه و مقتدرانه در راستای تبیین درست مواضع تلاش کرده و آگاهی بخش آحاد مختلف مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود باشیم.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند در تمامی شهرها و روستاهای کشورمان برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha