نمایشگاه کار ایران، مرجع حرفه ای برای اتصال کارفرمایان به کارجویان

تهران- ایرنا - دبیر ششمین نمایشگاه کار ایران با اشاره به جذب ۷۵۰ شرکت و ارائه بیش از ۸۰۰ موقعیت شغلی و بیش از ۲۰ هزار بازدید کننده در هر دوره این نمایشگاه، گفت: در حال حاضر نمایشگاه کار ایران به یک مرجع حرفه ای برای اتصال کارفرمایان با متقاضیان کار تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، محمد شریف خانی امروز سه شنبه در نشست خبری ششمین نمایشگاه کار ایران در محل برج فناوری شریف، با اشاره به برگزاری این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۷ بهمن ماه امسال، ارتباط مستقیم کارجو و کارفرما را از مهمترین اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.

وی همچنین ایجاد سهولت در فرایند جذب و استخدام نیروی کار، «معرفی فرصت‌های شغلی موجود در بازار کار به متقاضیان، جذب نیروهای مناسب با انتظارات و مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان، معرفی کارفرمایان و کارآفرینان موفق جامعه و معرفی سازمان‌ها و ادارات مرتبط و نیمه مرتبط با رشته تحصیلی را از دیگر اهداف این نمایشگاه بیان کرد.

شریف خانی با اشاره به اینکه، نمایشگاه کار در گام نخست خود در سال ۱۳۹۰ با برگزاری اولین دوره این رویداد گام مهمی در بهبود فضای کسب‌وکار کشور برداشت، برگزاری ۱۸ دوره نمایشگاه کار در دانشگاه شریف، نمایشگاه کار ایران و نمایشگاه آنلاین کار را بر بازار کار موثر دانست.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف با تاکید براینکه، در حال حاضر نمایشگاه کار ایران به یک مرجع حرفه ای برای اتصال کارفرمایان با متقاضیان کار تبدیل شده است، گفت: جذب ۷۵۰ شرکت و ارائه بیش از ۸۰۰ موقعیت شغلی و حضور بیش از بیست هزار بازدید کننده در هر دوره بخش از گام‌های مهم این رویداد است.

نمایشگاه کار ایران، مرجع حرفه ای برای اتصال کارفرمایان به کارجویان

وی با بیان اینکه، در رویداد نمایشگاه کار ایران بسیاری از سازمان‌های شرکت‌کننده موقعیت‌های شغلی مختلف را ارائه می‌کنند، افزود: متقاضیان کار نیز می توانند با مراجعه به این نمایشگاه ضمن کسب اطلاعات در خصوص شرکت‌ها و ارسال رزومه، با نمایندگان هر سازمان به طور مستقیم وارد گفتگو شوند.

دبیر ششمین نمایشگاه کار ایران از اشتغال ۳۸۰۰ متقاضی کار در شرکت ها و سازمان ها بواسطه برگزاری نمایشگاه کار ایران در طول ادوار گذشته خبر داد.

وی گفت: امسال در ششمین نمایشگاه کار ایران میزبان ۷۰ شرکت فعال و معتبر در زمینه کاریابی هستیم و تعداد شرکت ها نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است.

شریف خانی در ادامه با بیان اینکه، جامعه هدف نمایشگاه کار ایران بیشتر تحصیل کرده های دانشگاهی است تصریح کرد: پیش بینی ما برای این دوره نمایشگاه کار ایجاد ۱۴۰۰ فرصت شغلی برای متقاضیان جویای کار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha