نبرد سنگین مقاومت با اشغالگران در خان یونس/ به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی
عکس آرشیو است

تهران - ایرنا - منابع خبری از نبرد سنگین رزمندگان مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در محورهای شهر خان یونس در جنوب نوار غزه و به صدا در آمدن آژیر خطر در تعدادی از شهرک های صهیونیست نشین در منطقه «الجلیل الاعلی» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، شبکه المیادین از هدف قرارگرفتن نیروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی توسط سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خبر داد و به نقل از رزمندگان سرایا القدس گفت که محل تجمع نظامیان ارتش رژیم اسرائیل و خودروهای آنها در غرب شهر خان یونس را با خمپاره هدف قرار داده اند.

خبرنگار شبکه المیادین در غزه نیز از انجام سه عملیات جداگانه علیه نیروهای نظامی رژیم اشغالگر اسرائیل در شب گذشته خبر داد.

وی افزود که عملیات علیه نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در حومه اردوگاه المغازی انجام شد و نشان داد که مقاومت قادر است به هر نقطه علیه نظامیان رژیم اسرائیل ضربه بزند.

گردان های مقاومت ملی فلسطین نیز از نبرد شدید با متجاوزان در محور قیزان ابو رشوان در جنوب خان یونس خبر داد.

این گردان ها اعلام کردند که یک بمب را در مسیر خودروی ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کردند که در جریان آن شماری از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شدند.

رسانه های صهیونیستی امروز گزارش دادند که آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین در منطقه «الجلیل الاعلی» از جمله «عرب العرامشه» در شمال فلسطین اشغالی اشغالی به صدا در آمد.

تلفات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی در خان یونس طی ۲۴ ساعت گذشته به حدی است که محافل امنیتی و سیاسی این رژیم را به شوک فرو برده است .

«اسرائیل کاتز» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی با اشاره به تلفات نظامیان این رژیم در غزه اذعان کرد: صبح بسیار سختی داریم. کشته شدن ۲۱ نظامی در غزه تاوان سنگینی است.

از سوی دیگر، شورای شهرک صهیونیست نشین «افرات» در نزدیکی بیت لحم به کشته شدن دو نظامی صهیونیست از این شهرک در نبرد با رزمندگان مقاومت فلسطین در غزه اذعان کرد.

همزمان «موشه یعلون» مقام امنیتی سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد: ما تاوان سنگینی برای غلبه بر حماس می‌پردازیم.

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد: صبح سخت و دردناکی است.

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی گفت: صبح امروز سخت و غیر قابل تحمل است. نبردهای شدید در منطقه ای بسیار دشوار در جریان است.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: این صبح سخت و دردناک است. این جنگی است که آینده "اسرائیل" را برای دهه های آینده ترسیم خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، جنگ رژیم صهیونیستی با مردم غزه در حالی به یکصد و نهمین روز خود رسیده که این رژیم در سردرگمی محض کشتار مردم بی دفاع غزه را ادامه داده، در افکار عمومی در جهان منفورتر شده و مورد پیگرد و محکومیت کشورهای جهان قرار گرفته است.

۷ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی مصادف با ۱۵ مهر ۱۴۰۲ روز ویژه‌ای در تاریخ معاصر جهان و بالاخص در تاریخ منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید. عملیات طوفان الاقصی، این روز را بیش از هر روز دیگری در تاریخ مقاومت فلسطین علیه اشغالگری رژیم آپارتاید صهیونیستی برجسته کرده است.

با وقوع این عملیات موفق آمیز و متمایز که برای اولین بار مقاومت فلسطین را از نقطه واکنشی به کنشگری و آفند در برابر اشغالگران صهیونیستی فلسطین متبادر کرد، ارتش و دستگاه های اطلاعاتی رژیم اسراییل، عملیات نسل کشی خود را در نوار غزه آغاز کردند و همچنان به کشتار ساکنان آن ادامه می دهند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تا این لحظه به ۲۵ هزار و ۲۹۵ و شمار مجروحان نیز به ۶۳ هزار نفر افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha