«ذوب آهن اصفهان» با شکست «فولاد هرمزگان» رتبه دوم خود را تثبیت کرد

اصفهان- ایرنا- تیم بسکتبال ذوب آهن در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه ۷۲ بر ۶۹ تیم «فولاد هرمزگان» را با شکست بدرقه و جایگاه دوم خود در جدول رقابت‌ها را تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم بسکتبال «ذوب آهن اصفهان» شامگاه دوشنبه در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال در ورزشگاه در سالن ورزشی مرحوم رهنما ورزشگاه ملت اصفهان در یک دیدار دیدنی میزبان خود «فولاد هرمزگان» را با نتیجه ۷۲ بر ۶۹ شکست داد.

بلندقامتان ذوب آهن با شروع طوفانی در کوارتر نخست بازی، عملکرد بهتری نسبت به میزبان داشتند وتوانستند با پیروزی ۲۶ بر ۱۸ در این کوارتر به رختکن بروند.

تیم هرمزگانی در کوارتر دوم تسلط بیشتری بر میدان پیدا کرد و بازی نزدیک‌تری مقابل شاگردان مهران حاتمی در ذوب‌آهن ارایه داد ولی بازی خوب ذوبی‌ها بویژه در زیر سبد میزبان باعث شد، ذوب‌آهن با اختلاف چهار امتیاز و با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ در این کوارتر نیز به برتری برسد.

در کوارتر سوم «فولاد هرمزگان» که نیمی از بازی را با نتیجه ۳۰ بر ۴۲ به حربف اصفهانی واگذار کرده بود، بازی متفاوتی با ۲ کوارتر قبلی ارایه داد و با ارایه یک بازی برتر توانست با نتیجه ۲۶ بر ۱۳ کوارتر سوم را به سود خود به پایان برساند.

کوارتر چهارم سبزپوشان ذوب آهن در یک بازی سنگین، نفس‌گیر و پُربرخورد توانستند با نتیجه ۱۷ بر ۱۳ به برتری دست یابند و به این ترتیب ذوب‌آهن با نتیجه ۷۲ بر ۶۹ فولاد هرمزگان را شکست داد و به چهاردهمین پیروزی خود در لیگ برتر بسکتبال دست یافت.

به گزارش ایرنا،تشویق بی‌امان تماشاگران اصفهانی در این دیدار بر عملکرد ذوب آهن در این دیدار تاثیر مثبت داشت و باعث شد دومینوی پیروزی‌های گاندوها پابرجا بماند.

در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور ذوب آهن اصفهان با ۱۶ بازی و ۳۰ امتیاز و یک هزار و ۱۳۴ گل زده و تفاضل ۱۱۷ در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت و فولاد هرمزگان با ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.

«ذوب آهن اصفهان» با شکست «فولاد هرمزگان» رتبه دوم خود را تثبیت کرد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha