سازمان ملی مهاجرت: طرح سرمایه‌گذاری اتباع و مهاجرین خارجی اختیاری است

تهران - ایرنا - سازمان ملی مهاجرت در بیانیه‌ای اعلام کرد: اجرای طرح مدیریت منابع مالی و سرمایه‌گذاری اتباع و مهاجرین خارجی و ایرانیان در زنجیره تولید به عنوان یک طرح اختیاری برای جذب سپرده‌های خُرد این افراد به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، در بیانیه سازمان ملی مهاجرت آمده است: پیرو سوالات و تماس‌های مکرر پیرامون اجرای طرح مدیریت منابع مالی و سرمایه‌گذاری اتباع و مهاجرین خارجی و ایرانیان در زنجیره تولید به اطلاع عموم جامعه مهاجرین می‌رساند، طرح مزبور طرحی است که به منظور جذب سپرده‌های خُرد اتباع و مهاجرین خارجی در طرح‌ها و پروژه‌های صنایع زیربنایی کشور تهیه و تدوین شده است.

براساس این بیانیه؛ همچنین متناسب با میزان مشارکت اتباع و مهاجرین در این طرح، این افراد از امتیازات و تسهیلات مختلفی برخوردار خواهند شد.

سازمان ملی مهاجرت: طرح سرمایه‌گذاری اتباع و مهاجرین خارجی اختیاری است

در بیانیه سازمان ملی مهاجرت آمده است: در ضمن اصل مبلغ سپرده گذاری ثابت بوده و حاضران در طرح به عنوان سهامدار امکان برخورداری از سود سهام را در آینده نزدیک برخوردار خواهند بود و در هر زمانی که اتباع تصمیم به خروج از کشور و یا انصراف از حضور در طرح را داشته باشند امکان دریافت وجه سپرده و سلب امتیازات ارائه شده به صورت همسان پیش‌بینی شده است.

طبق اعلام این بیانیه، از سویی این طرح یک طرح اختیاری برای اتباع و مهاجرین خارجی است و حضور نداشتن افراد به منزله تمایل نداشتن آنان به دریافت تسهیلات متمایز مانند (بیمه، تردد، کارت بانکی و...) است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha