تایید صلاحیت ۱۷ داوطلب دیگر مجلس در استان یزد/تعداد تایید صلاحیت شدگان به ۳۷۳ نفر رسید

یزد-ایرنا- اسامی ۱۰۱۴ داوطلب تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور ارسال شده که از این تعداد ۱۷ نفر مربوط به استان یزد است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در میان داوطلبان جدید تایید صلاحیت شده یک داوطلب مربوط به حوزه اردکان، ۵ نفر مربوط به حوزه انتخابیه تفت و میبد ، سه نفر حوزه انتخابیه مهریز و هشت نفر نیز مربوط به حوزه انتخابیه یزد است.

طبق پیگیری های خبرنگار ایرنا اسامی ۱۰۱۴ نامزد تایید صلاحیت شده به شرح زیر است؛

برای دیدن اسامی اینجا کلیک کنید.

در این اسامی نام کاندیداهای استان یزد، رضا تابش از حوزه شهرستان اردکان، علیرضا آقایی میبدی، حجت ارشاد حسینی،سید ناصر امامی میبدی،محمد حسین عطار و حسین فلاح از حوزه انتخابیه تفت و میبد نیز وجود دارد .

همچنین در حوزه مهریز، بافق،ابرکوه، خاتم ،بهاباد و مروست نیز نام ایمان امامی،مجید برزگر ابرقویی،و سید شهاب الدین حسینی وجود دارد و در حوزه یزد، اشکذر ،زارچ و بخش ندوشن نیز اسامی علی یزدانی، کاظم مشرف،مینا مسلمی کویری، مریم السادات فخرا، سید عبدالله طباطبایی،محمد حسین رضائیان صباغ، محسن رادپور و رضا حدادی بیدکی دیده می شود.

پس از بررسی صلاحیت ۳۵۶ داوطلب انتخابات شورای اسلامی در استان یزد، صلاحیت ۵۱ درصد آنان مورد تایید قرار گرفته بود که با اضافه شدن ۱۷ نفر تعداد تایید صلاحیت شدگان در این استان به ۳۷۳ نفر رسید.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان یزد با چهار حوزه انتخابیه دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha