۱۷ داوطلب دیگر انتخابات مجلس در خراسان جنوبی تایید صلاحیت شدند

بیرجند - ایرنا - رئیس هیات نظارت استان خراسان جنوبی گفت: ۱۷ داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی تأیید صلاحیت شدند.

حجت الاسلام مهدی یعقوبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره اولین مرحله از نتایج بررسی اعتراض داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان‌ها، اظهار کرد: در این مرحله ۱۷ داوطلب دیگر تایید صلاحیت شدند که جمع داوطلبان تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی به ۹۱ نفر رسید.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، با تایید صلاحیت ۶ نفر دیگر، جمع افراد تایید صلاحیت شده به ۳۵ نفر رسیده است افزود: در حوزه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان هم چهار داوطلب دیگر تایید صلاحیت شدند و جمع تایید صلاحیت شدگان به ۲۷ نفر رسید.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه نیز با تایید ۶ داوطلب دیگر، مجموع افراد تایید صلاحیت شده به ۲۰ نفر و در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه هم با تایید یک داوطلب دیگر، مجموع افراد تایید صلاحیت شده به ۹ نفر رسید.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه مهلت ۳۰ روزه شورای نگهبان برای رسیدگی به اعتراض داوطلبان تا ۱۹ بهمن ادامه دارد گفت: احتمال دارد تا آن زمان، افراد دیگر به فهرست تایید صلاحیت شدگان اضافه یا از لیست افراد تایید صلاحیت شده کم شوند.

در این مرحله امیرحسین اسعدیان، محمدرضا اقبالی، محمدحسین رمضانی، حسن رضا ره‌پرداز، ابوالفضل فرج زاده و سیدحسن هاشمی برای حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، محمد اسکندری مقدم، محمدعلی غلامی، محمد نصیری، مهدی هادی برای حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان، سید مصطفی جلالی، مهدی حسن‌پور، مجیدرضا رمضانی دشت بیاض، جواد ملائی، علی واقعی و وحید کام رو برای حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه و حسن عزیزی برای حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه تایید صلاحیت شده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha