بانوان فوتسالیست «شاهین نوین» نطنز نایب قهرمان سوپرلیگ ایران شدند

اصفهان- ایرنا-تیم «شاهین نوین» نطنز در هفته سیزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران با نتیجه ۲ بر یک در خانه تیم «ملی حفاری ایران» از سد این تیم گذشتند و نایب قهرمان سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور شدند.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام باشگاه شاهین نوین نطنز، تیم فوتسال ابن باشگاه بعد از ظهر دوشنبه در چارچوب هفته سیزدهم سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران، در یکی از مهمترین دیدارهای نیم فصل دوم مقابل تیم ملی حفاری ایران به پیروزی ۲ بر یک در خانه حریف رسیدند و یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها بعنوان نایب قهرمانی «سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران» دست یافتند.

تیم شاهین در بازی حساس امروز با گل‌های طناز آرمات و سحر زمانی حریف خود ملی حفاری را در اهواز شکست داد و با کسب ۳۰ امتیاز جایگاه دومی خود را در جدول رقابت‌ها تثبیت کرد.

تیم بانوان شاهین در ۱۳ دیدار انجام شده در سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران ۱۰ بُرد و سه باخت در کارنامه دارد و با ۳۰ امتیاز ۴۱ گل زده و ۱۶ گل خورده و با تفاضل ۲۵ گل بهترین خط حمله را بعد از تیم «پالایش نفت آبادان» دارد.

در دیگر دیدار این هفته، نفت آبادان یک هفته مانده به پایان سوپرلیگ فوتسال بانوان، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد. این تیم امروز در دیداری نزدیک و حساس با نتیجه ۲ بر یک سایپا را شکست داد و قهرمان شد.

به گزارش ایرنا، هشت تیم، پالایش نفت آبادان، شاهین نطنز، زنان سایپا، زنان مس رفسنجان، ملی حفاری ایران، رایزکو صفادشت، مهر عظام و نوا آمل در سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران حضور دارند که تیم شاهین نطنز تنها نماینده استان اصفهان در این رقابت‌هاست که یک هفته به پایان این رقابت‌ها، نایب قهرمان این جام شد.

هفتم بهمن در آخرین دیدار سوپرلیگ فوتسال زنان ایران ۲ تیم اول و دوم رقابت‌ها یعنی شاهین نوین نطنز و پالایش نفت آبادان در ورزشگاه کارگران نطنز به دیدار یکدیگر خواهند رفت.

بانوان فوتسالیست «شاهین نوین» نطنز نایب قهرمان سوپرلیگ ایران شدند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha