۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85362019
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

صلاحیت هشت داوطلب دیگر انتخاباتی در قزوین تایید شد

قزوین - ایرنا - دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: صلاحیت هشت داوطلب دیگر انتخاباتی برای شرکت در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان تایید شد.

حامد فتوحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب تصریح کرد: از بین داوطلبان تایید صلاحیت شده سه داوطلب مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان بویین زهرا و آوج، ۲ داوطلب برای حوزه انتخابیه تاکستان و سه داوطلب برای حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز بوده است.

وی اضافه کرد: فرآیند رسیدگی به شکایت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ۱۹ بهمن ماه جاری ادامه دارد و داوطلبان پس از تایید از سوی شورای نگهبان به عنوان نامزد انتخابات مجلس وارد فرآیندهای بعدی خواهند شد.

به گزارش ایرنا و براساس اعلام شورای نگهبان ابوالقاسم نجفی، مجید سلطان آبادی و میثم نجاران از حوزه انتخابی قزوین، آبیک و البرز، محمدرضا سلیمی، حجت اله محمودی و فردین محمدحسینی از حوزه انتخابی بویین زهرا و آوج و افشین لشکری و جمشید طاهرخانی از حوزه تاکستان تایید صلاحیت شدند.

گفتنی است از مجموع ۳۰۲ نامزد انتخابات مجلس و با تایید هشت نامزد انتخابی دیگر تعداد افراد تایید صلایت استان قزوین از سوی هیات نظارت به ۲۳۴ نفر رسید.

گفتنی است استان قزوین دارای سه حوزه انتخابیه بوده و چهار کرسی در خانه ملت دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha