۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85362018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ثبت‌نام اولین دوره مسابقات آزاد کشوری چاقوسازی زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: ثبت‌نام اولین دوره مسابقات آزاد کشوری چاقوسازی به میزبانی استان با هدف معرفی بیشتر این حرفه آغاز شد.

محمدرضا انصاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زنجان یکی از قطب‌های تولید چاقو در کشور است و بر این مبنا مسابقات آزاد کشوری مهارتی چاقوسازی در راستای شناسایی نخبگان و استادکاران چاقوسازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آوازه این صنعت حتی در خارج از مرزها نیز پیچیده است، افزود: هنر چاقوسازی قدمت چندین هزار سال دارد و همواره هنرمندان خوش‌ذوق به اشتغال در این بخش جذب شده و توانسته‌اند با سلیقه خود، یکی از پرکاربردترین وسیله‌ها را بسازند.

انصاری با بیان اینکه در سال گذشته نیز مسابقات شهرستانی و استانی چاقوسازی به میزبانی استان برگزار شد، گفت: امسال برگزاری این رخداد در بعد ملی مورد توجه قرار گرفته است.

این مسوول ادامه داد: مسابقات این دوره به صورت عملی برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان توانمندی های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند از یکم تا دهم بهمن‌ سال جاری از طریق آدرس الکترونیکی http://B۲n.ir/x۶۰۸۷۰ ثبت‌نام کنند.

به گفته مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان مسابقات آزاد کشوری مهارتی چاقوسازی طی روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ بهمن سال جاری به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha