قالیباف: حادثه فوت پنج سرباز در کرمان تروریستی نیست

تهران- ایرنا- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طبق پیگیری‌های انجام شده، سربازی که به همرزمان خود در استان کرمان تیراندازی کرده بود، دستگیر شده و این حادثه ارتباطی با مسائل تروریستی ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، محمدباقر قالیباف در جلسه صحن علنی روز دوشنبه - دوم بهمن ماه - مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۳ اظهار داشت: طبق پیگیری های انجام شده، فرد مورد نظر دستگیر شد و این حادثه هیچ ارتباطی با مسائل تروریستی و بحث‌هایی که قبلا در کرمان اتفاق افتاده ندارد.

به گزارش ایرنا، یک سرباز روز گذشته پس از بازگشت از پست نگهبانی، به عللی که هنوز در دست بررسی است، پنج نفر از همرزمان خود را به رگبار گلوله بسته و بلافاصله متواری شد. وی که با یک قبضه سلاح و چند تیغه خشاب متواری شده بود، با اقدامات امنیتی و اطلاعاتی، بازداشت شد.

امیرغلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش در این باره گفت: همه پنج فرد جانباخته سرباز وظیفه هستند و این حادثه زخمی نداشته است. البته بعد از بازجویی های تکمیلی و بررسی های کامل اطلاعاتی درباره این رویداد، اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha