۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85361823
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ هکتار از آرامستان اصفهان به آبیاری تحت فشار مُجهز می‌شود

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: بخش(فاز) سوم آرامستان «باغ رضوان» اصفهان به وسعت ۵۰ هکتار با هزینه ۲۰ میلیارد ریال به آبیاری تحت فشار مجهز می‌شود.

به گزارش ایرنا، اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان روز دوشنبه به نقل از علی حاجیان افزود: با توجه به کمبود منابع آبی در استان و لزوم مصرف بهینه در آبیاری و نگهداری بهینه فضای سبز شهری، این عملیات در دستور کار سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

وی با اشاره به انجام پروژه‌های مدیریت مصرف آب افزود: شهرداری اصفهان در تلاش است با برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارگزاران فضای سبز در بهینه‌سازی مصرف آب، گام‌های مؤثری بردارد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان ادامه داد: علاوه بر طرح‌های توسعه سیستم آبیاری تحت فشار، اقداماتی از قبیل رفع عیوب شبکه در نقاط فرسوده و اصلاح الگوی کاشت فضای سبز در برنامه‌های این سازمان قرار دارد که بخش عمده‌ آن تاکنون انجام شده است و امیدواریم بزودی بهره‌برداری شود.

به گزارش ایرنا، آرامستان باغ رضوان که از اول اردیبهشت سال ۶۳ تاسیس شده، تاکنون بیش از ۱۶۴ هزار اموات را در خود جای داده است.

این مکان ۱۶۴ هکتار فضای سبز دارد و بعنوان کانون اصلی جنگلی در شرق اصفهان به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha