۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85361805
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لزوم طراحی برنامه توسعه‌ای برای آموزش و پرورش خوزستان

اهواز- ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برنامه توسعه‌ای در تمامی بخش‌ها و به منظور ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش‌آموزان برای آموزش و پرورش استان باید طراحی و اجرا شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد روز دوشنبه در دیدار با اعضای شورای آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته "شوراهای آموزش و پرورش" در محل دفتر امام جمعه اهواز بیان کرد: نقش اموزش و پرورش در جامعه برای پرورش آینده‌سازان این سرزمین بی‌بدیل است به همین دلیل باید برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری صحیحی هم راستا با آرمان های انقلاب اسلامی انجام شود.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش انتقال‌دهنده فرهنگ‌ و مفاهیم دینی در جامعه و به ویژه نسل آینده است.

حجت الاسلام موسوی‌فرد افزود: آموزش و پرورش خوزستان باید شاخص‌های آموزشی و فرهنگی ارتقا یافته سایر استان‌ها را بررسی کند و از تجربیات آن‌ها برای تعالی سیستم آموزش و پرورش استان استفاده کند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش یک شورای اثر گذار است ادامه داد: نشست‌های شورای آموزش و پرورش باید به صورت مستمر برگزار شوند.
در ادامه این نشست مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: برای ارتقای تمامی شاخص‌های اموزش و پرورش باید از توان همه افراد و اعضای شورای آموزش و پرورش استان استفاده کرد.

مسعود حمیدی‌نژاد با اشاره به اهمیت شورای آموزش و پرورش برای برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های حوزه تعلیم و تربیت استان گفت: شورای آموزش و پرورش راهبردی‌ترین شورای تعلیم و تربیت استان و کشور است و از تمامی اعضای این شورا درخواست می‌شود همکاری لازم را در راستای تعالی سیستم آموزش و پرورش استان داشته باشند.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش اظهار کرد : شورای آموزش و پرورش پشتیبان مهم برای اجرای برنامه‌های کلان و خرد آموزش و پرورش است و لازم است که مصوبات آن به طور جدی از سوی دستگاه‌های مربوطه دنبال شود.

به گزارش ایرنا، از تاریخ ۲۴ دی ماه به مدت ۱۰ روز به نام شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha