۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85361629
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری ۱۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی قزوین در دهه مبارک فجر

قزوین - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین گفت: ۱۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی برای اجرا همزمان با ایام دهه مبارک فجر در سطح این استان برگزار می شود.

سیدمحسن جواهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری جشنواره و همایش های پیاده روی، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجلیل از پیشکسوتان و نخبه های ورزشی، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، برگزاری مسابقات ورزشی و افتتاح چمن مصنوعی ضیاءآباد از جمله برنامه های اجرایی در این دهه مبارک خواهد بود.

وی در خصوص نقش هیات های ورزشی در برنامه های این دهه، خاطرنشان کرد: تبیین و روشنگری آرمان های انقلاب، آشنایی با مفهوم انتخابات و مشارکت پرشور ورزشکاران در آن، فضاسازی اداری و حضور حداکثری ورزشکاران، مربیان و عوامل اجرایی اداره کل ورزش و جوانان را مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بخشی از شرح وظایف این هیات ها برای این روزها تعیین شده است.

جواهری با اشاره به اینکه طرح دختران آفتاب، ویژه بانوان در ایام دهه مبارک فجر خواهد بود، یادآور شد: در این طرح که با همکاری ادارات آموزش و پرورش شهرستان های آوج و بویین زهرا برگزار خواهد شد، دختران دبیرستانی با شرکت در کلاس های آموزشی که برای آنها پیش بینی شده، به عنوان سفیران ورزش شناخته خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha